Today it’s about you♥

Dragul meu cineva,

Today it’s about him, it’s about my hero!

Doi ani juma! De fericire. De zambete lungi. De ras cu gura pana la urechi. De sarutari dulci. De nasuc rece si zgribulit ce-ti atinge obrazul. Doi ani juma…de zmiorcaieli, gadalit si chinuit. De batut la cap, de suparat si ne’lasat in pace. Doi ani juma…de cicaleli, ochi in lacrimi, impacari dulci si imbratisari lungi.

Sunt deja doi ani juma dee…am nevoie de tine, de te iubesc, de…esti eroul meu si mai apoi de soarec burtos si zambaret. Doi ani juma de’Buna dimineata, iubire’, de mofturi si ochi somnorosi care se trezesc dupa un pupic pe frunte…doi ani juma de..’shhh!!! incerc sa dorm!’ sau de ‘hai odataaa, e tarziu!’ Sunt doi ani juma de…’nu-mi manca ciocolata’. De hai sa mergem acolo. De hai sa facem aia..sau aia. Sunt doi ani juma de iubire…Da! Dragul meu cineva, sunt doi ani juma frumosi alaturi de el!!

Leave a Reply

