I’m back

Dragul meu cineva,

A trecut ceva vreme de cand nu ti-am mai scris.  Parca mi s-a facut dor de tine, dragul meu prieten care  imi asculta toate ofurile fara a comenta si fara a judeca. Ma tot intreb  de ce m-am oprit din a face ceea ce imi place cel mai mult, dar nu ajung la un raspuns. El zice ca nu mai scriu pentru ca nu vreau ca El sa-mi descopere secretele, modul de a gandi, dar eu… nu prea cred. Poate nu am mai scris din plictiseala, sau poate ca fetita cu codite a crescut, s-a maturizat si incepe sa te uite, avand un alt scop in viata. Sau poate, cine stie, El are dreptate, alaturi de tine sunt vulnerabila, spun mai mult decat ar trebui, iar secretele mele devin secretele tale. Dar dragul meu cineva, tu esti singurul care ma asculta cu adevarat, cum as putea renunta la tine?

Cred ca esti obisnuit ca eu sa-ti vorbesc despre iubire, despre acel sentiment care este atat de important pentru mine si fara de care nu as putea trai. Azi cred ca iubirea inseamna a multumi, inseamna a te bucura pentru bucuria celui de langa tine. Iubirea, e un sentiment minunat atunci cand exista. Este  splendoare atunci cand nu e cautata, e acea pata de culoare care-ti da viata, e o frumusete, o minune, o binecuvantare. Iubirea e multumire. Iar morala zilei de azi e: “Nici o  primavara nu poate topi gheata din sufletele unor oameni pentru care in fiecare zi e iarna“. Invata sa multumesti celui de langa tine pentru simplul fapt ca exista, ca te-a ales pe tine dintre toate persoanele de pe acest Pamant si a decis  sa te aleaga la nesfarsit, zi de zi, ora de ora, sa iti accepte nofturile, capriciile fara a riposta sau a renunta, sa te ajute in orice situatie, sa te incurajeze si sa-ti dea speranta atunci cand nu o mai ai, sa-ti repete ca te iubeste chiar daca tu nu ai chef, esti obosit, sau suparat, fara a cere nimic la schimb, stiind ca tie iti va fi mai bine auzind acele cuvinte, sa te stranga in brate, sa nu-ti mai dea drumul chiar daca te sufoca, sa simti ca doar impreuna, haosul vietii se transforma in liniste.

Dragul meu cineva, mai lasa primavara sa-ti dezghete sufletul, invata sa multumesti pentru ceea ce ai si bucura-te de viata, nu se stie cand o sa ramai fara de cel mai pretios lucru din viata ta, iar atunci o sa-ti para rau. Profita de ce iti ofera ziua de azi pana nu va fi prea tarziu!

10671224_815077395189390_6699514092134764251_n

 

Leave a Reply

