E vreme de ia-ma-n brate

Dragul meu cineva,

Hello, can you hear me?? Nu ne-am mai scris de mult. Dar despre ce as putea sa-ti scriu…despre coruptie, minciuna, furt, bogatie, suflete pierdute, Ponta si politica? Prefer mai bine sa nu scriu, prefer sa ma inchid in bula mea de aer si sa privesc. Nimic nu mai merge bine. Nimic nu se leaga…firul vietii e plin de noduri stranse in asa fel incat sa nu le mai desfaci niciodata. Dar noi incercam, speram pana in ultima clipa ca totul va reveni la normal.

Dragul meu cineva, ne plangem mereu ca nu avem timp. Cautam sa ne implinim profesional, fugim dupa avere, ne dorim lucruri mari si luptam sa le obtinem, pentru noi, pentru familie. Dorim bogatie, dar noi suntem saraci lipsit pamantul. Ne e sarac sufletul, e otravit de acea dorinta de perfectiune incat uitam de noi.. Timpul asta, bata-l vina, ne distruge fericirea. Prefer sa dau vina pe timp, macar asa poate am o sansa de salvare…

Daca eu as disparea, din rasu-mi si din plansu-mi, m-ai gasi in sinea ta?M-ai zidi in tine insuti? Eu am facut-o deja. Te port in suflet tot timpul, la bine si la rau..dar e vremea de ia-ma-n brate!! E vremea in care vreau sa simt ca bratele tale imi vor fi casa. Auzi dragul meu, timpul nu sta in loc, viata trece pe langa noi ca un fulger. TIC-TAC! Cu ce ramanem? Cu un suflet ignorat si cu o avere in spate. Au murit tineri saptamana trecuta, tineri care nu au gresit cu nimic, in doar cateva secunde. Secunde care au schimbat viata multor familii. Timpul a castigat din nou. Iar noi continuam sa furam, sa distrugem, sa uitam, sa ignoram.

Dragul meu cineva, chiar nu intelegi? E vreme de ia-ma-n brate! Acum, nu maine. Maine poate sa nu mai existe!

1526614_1006596656034495_6750336755288841179_n

Leave a Reply

