Dimineti impreuna, sau seri cu luna

Dragul meu cineva,

Mi-am dorit asa, multe dimineti alaturi de tine. Dar se pare ca, pentru a nu stiu cata oara, imping de luna catre dimineata, dar tot singura raman.

Dragul meu copil, in seara asta nu mai imping de luna. Sunt prea obosita, asa ca o las sa-si faca singura siesta. In aceasta seara te iubesc, fara luna, fara dorinte, fara regrete. In aceasta seara  te iubesc intr-un mod pe care nu il stiai venind din partea mea. Incearca sa ma intelegi: te iubesc in timp ce acord atentie lucrurilor exterioare. Te iubesc cu geamul deschis. Esti al meu si ceea ce ma inconjoara este tot al meu, iar iubirea modifica lucrurile din jur si lucrurile din jur imi modifica iubirea. Oh, dragul meu, in seara asta luna imi rade la geam, iar eu pot sa spun ” Esti al meu! Ingerii nu sunt la fel de fericiti in Rai precum sunt eu alaturi de tine.”

12063426_1213790961969952_7886346231044318275_n

Leave a Reply

