Dance like we’re making love

Dragul meu cineva,

Am nevoie de timp… de timp pentru a visa. Nu pot sa cred, urasc ca nu mai primesc imbratisari si ciocolata. Parca fara ele nu mai pot visa. Ce sunt eu? O visatoare? De ce visez atat de mult, chiar si cu ochii deschisi? De ce visez la romantisme si vorbe dulci? Oh God, lumea aceasta nu e facuta pentru noi visatorii. E mult prea greu pentru noi sa ne facem loc printre oamenii obisnuiti. Ori ne rupem aripile si incetam sa mai zburam, ori visam si suntem luati de fraieri.

Oare daca innebunesc, ma mai iubesti? Eu inca ma indragostesc de tine in fiecare zi. Oare asta inseamna a fi nebun? Sau doar visator? Oare dragostea = romantism? Oh nu, romantismul nu inseamna o vorba dulce, o floare, o ciocolata, un rasarit de soare la mare, sau cine stie ce altceva. Romantismul inseamna a-i oferi persoanei iubite exact ceea ce stii ca o va bucura si o va face fericita.

Cand eram mica, mama imi zicea sa ma marit cu omul care e gata sa stea langa mine pentru urmatorii cinzeci, saizeci de ani si sa ma faca fericita. Sa ma marit cu barbatul care ma va tine de mana cand o sa am nevoie si o sa-mi faca dimineata cafeaua, care nu ma va alege pentru mutrita mea frumusica si pletele  blonde, ci pentru imaginea viitoarei noastre familii ce deja zburda prin capul lui.

Dar eu sunt o visatoare…oare  as putea sa-mi fac loc prin lumea oamenilor normali??

IMG-20150828-WA0010 IMG-20150828-WA0018 IMG-20150828-WA0020

IMG-20150828-WA0004

Leave a Reply

