CFR calatori sau cocina?

Dragul meu cineva,

Cam asa incepe o saptamana din viata mea.. Jeg, fier ruginit si miros de pipi si nu ma refer la Pipi Sosetica, cartea copilariei mele.  Nu stiu daca imi da cineva dreptate, dar pentru mine trenul Aiud-Cluj Napoca e un haos total. Daca nu e full de oameni de nu poti arunca un ac, e sigur gol de bate vantu, iar cand zic ca bate vantul asa si e. Usile se balanseaza usor de sus in jos, scaunele din vechea piele maro sunt unsuroase cu puf umed ce iese la iveala prin gaurile mari, mizerabile, pline de coji de seminte, podeaua putrezita ce se lipeste din cine stie  ce motive, geamurile batute in cuie, nu cumva sa mori de frig cand afara sunt peste 30 de grade, compartimente neaerisite ce duhnesc a praf mucegait, iar de mirosuri nu mai zic nimic…de la “esenta de rom” la “minunatul” parfum de toaleta.

Oare in ce secol traim?? Oare oamenii sunt oameni? Pe cine sa mai dam vina? Pe stat pentru ca nu face o investitie majora pentru ca tara noastra sa detina  mijloace de transport in rand cu lumea de peste granita sau pe oamenii care nu sunt oameni si considera trenul o groapa de gunoi?

Nu stiu daca voi avea un raspuns la aceste intrebari, dar cert e ca deja am un gust amar fata de tot ce se intampla pe la noi. Sau poate…am ramas cuplata cu viata din Italia. Dar sincer, tare mi-ar placea sa vad o Freccia Rossa in loc de caruta pe roti a CFR-ului.

646x404 DSC08098 HPIM0914 images

Departe suntem de asa ceva…

images (1) IMG_2449-1024x768

20150215_171419

2 thoughts on “CFR calatori sau cocina?

Leave a Reply

