darling…

Dragul meu cineva,

Distant, constant. Aproape, departe. Ești în și prin mine.

Se purta, când mă vedea, ca și când încă niciodată nu m-ar fi sărutat, ca și când totul trebuia câștigat la început, obținut cu voia mea, numai în măsura în care îngăduiam eu, în care voiam eu. Și izbutea să-mi dea impresia că nu sunt acolo pentru un ceas, două sau trei cel mult, ci pentru o viață întreagă. ( C. Serghi)

Acum, un ceas, doua, cel mult trei. Nici măcar atât.  Dar am să fiu tare, mai ales pentru el. Îi voi lua toată durerea, îl voi mângâia și îl voi vindeca. Nu am să îl las niciodată să cadă. Cade el, cad și eu. Dar uneori e prea greu, prea mult, prea monoton. Dacă aș putea i-aș zice…Du-te după ea! La naiba, nu mai sta acolo așteptând ca ea să te sune. Du-te după ea pentru că asta ar trebui să faci când iubești pe cineva, nu să aștepți să-ți dea ea un semn care ar putea să nu vină niciodată. Nu lăsa oamenii să fie o simplă întâmplare pentru tine. Ea nu este o nenorocită de emisiune TV sau o tornadă care ți se întâmplă.Sunt oameni pe care poate i-aș fi iubit dacă s-ar fi urcat într-un avion sau ar fi alergat pe stradă după mine sau m-ar fi sunat beți la 4 noaptea pentru că trebuia să-mi vorbească chiar atunci și pentru că nu vroiau să regrete asta. Să faci pe cineva să se îndrăgostească de tine este ușor, dar să  păstrezi flacăra aprinsă e mai greu decât pare. Nu este idea tuturor despre ce este dragostea, dar este ceea ce cred eu că ar trebui să fie, pentru că eu așa fac.Așa că du-te strigă-i dragostea ta, și fii cu ea în moduri în care contează pentru că asta este frumos și este generos și asta înseamnă să iubești pe cineva. Este nepoliticos și nesigur, dar nu contează.

10998024_1015026598524834_8778552134691802803_n           10592662_1000582689969225_5766529839696294496_n

11173416_1054568971237263_4978865694087577173_n

Leave a Reply

