M-aș pierde câteva ore, doar ca să mă găsești din nou

Dragul meu cineva,

    “Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi şi ţi-aş săruta talpa piciorului, nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea, de teamă să nu-mi striveşti sărutul? ( Nichita Stanescu)

M-am întins pe pervaz, cu cafeaua în mână făcând un duș cu lumina apusului. Parcă sunt mai obosită ca altă dată, dar măcar sunt acasă. Cafeaua care îmi spală buzele nu ești tu. Tu nu mai ești. Sunt doar eu cu apusul meu de soare. Si prin surprinderea mea mă simt bine. Mă simt mai bine ca niciodată. M-aș pierde câteva ore, doar ca să mă găsești din nou. Mă crezi, nu?? Dar oare, tu, dragul meu cineva, ai fi capabil să șchiopătezi puțin, doar ca să nu-mi strivești sărutul? Poate atunci aș fi și eu pentru tine o mică Lolita ca cea a lui Vladimir Nabokov. “Lolita lumină a vieții mele, văpaie a viscerelor mele. Supliciul meu, suflet al meu.”

Dar eu nu sunt Lolita, eu sunt eu. Misterioasă și sensibilă. Dimineața sunt o Ioană leneșă și morocănoasă. Când stau în picioare, un metru cinzeci, în șosete, sunt ca un pui golaș și cea mai lipicioasă, sunt  când imi port pijamaua cea roz. La școală sunt Ionela, printre prietene sunt Jojo, iar în împrejurări oficiale sunt eu, pur și simplu eu, serioasă și emancipată. Dar în brațele tale sunt întotdeauna Suflet. Nu contează dacă pentru o clipă merită sau nu, dacă sunt ranită sau nu, dacă sunt ascultată sau nu, dacă și dacă.. pentru că tot acolo voi fi, în acel loc numit suflet.

Te-am amețit de cap, dragul meu cineva. Îți spun la revedere și ne scriem în curând. Pupici!! ♥

11251722_976527275715256_1371317894_n

11261441_976527085715275_1769806730_n

5 thoughts on “M-aș pierde câteva ore, doar ca să mă găsești din nou

Leave a Reply

