Al dracului sesiune :))

Dragul meu cineva,

Ciao, ciao..Tutto bene?  20150125_195921

Nuuuu!! E stres, e mult, e frumos, e urat, e greu. E fericire, e de citit, e de invatat, e de neinteles, dar e sesiune. E momentul in care vrei sa faci orice, numai sa nu inveti. Poti  sa cureti casa de 100 de ori pe zi, fara sa comentezi, vrei sa te uiti la serialul tau favorit, non-stop, ba mai mult te-ai uita la orice film banal doar ca sa nu inveti, vrei sa iesi la cafea, si mai ales sa postezi pe facebook cat iti e de greu in sesiune.

Al dracului e sesiunea asta. Am ajuns sa cred ca cele mai frumoase nopti sunt cele in care adorm in bratele tale, dragul meu Petrarca. Incepi sa ma bantui chiar si in somn, cu ale tale 366 de sonete si obsedata ta dragoste pentru Laura. Am inteles, din iubire renunti, din iubire lupti, din iubire faci totul, dar daca Ea nu te iubeste, de ce te mai framanti, de ce ma innebunesti pe mine? Intelege, dragoste cu sila nu se face!

Dragul meu cineva, ce pot sa-ti spun, nu il plac, dar e al meu. Nu il inteleg, dar de dragul durerii pe care a trait-o si a suferintei in dragoste, ii mai dau o sansa. Pentru ca e sesiune, iar la Litere e nebunie curata. E iubire si razboi, e durere si tragedie, e roman si poezie, e “la musica che ti vibra nelle ossa”.

20150125_200705

20150125_200647

New folder

4 thoughts on “Al dracului sesiune :))

Leave a Reply

