Dear Santa,

Dragul meu cineva,

Azi i-as scrie lui Mos Craciun. Nu cred ca i-as cere nimic in mod special, nu as cere pentru mine, as cere pentru cei din jurul meu.

Dear Santa,

Nu ti-am mai scris de cand eram micuta. Poate am fost prea ocupata, prea distrata, poate chiar am uitat de existenta ta. Dar anul asta vreau sa fie diferit. Anul asta imi doresc sa fie special. Stii tu ca si lucrul ala ce il  intalnesti intr-o zi, dintr-o data , cand nu mai ai nicio speranta. Atunci se deschid orizonturi noi, e ca un glas care striga: “Iat-l!” Simti nevoia sa-ti destainuiesti viata acelei persoane, să-i dai totul, sa-i sacrifici totul! Nu au nevoie sa se explice; se gasesc unul pe altul. S-au intrevazut in vis… In sfarsit, comoara pe care ai cautat-o atat de mult e acolo, acolo, in fata ta; straluceste, scanteiaza! Si totusi te mai îndoiesti, nu-ti vine a crede; ramai orbit, ca si cum ai iesi întuneric la lumimă. Anul acesta vreau un Craciun mai deosebit. Vreau ca oamenii ce ma iubesc cel mai mult sa ma astepte acasa, sa le simt mirosul si caldura sufleteasca. Stii,draga Mos Craciun, ce as vrea sa spun? Sunt copilut cuminte, harnicut si bun si as vrea in dar zile fericite. Iar daca tot am fost cuminte, ti-as spune si dorinta mea. As vrea ca intr-o dimineata sa ma trezesc fericita stiind ca cel pe care il iubesc este in dreapta mea. Pentru cateva minute l-as privi, dupa care l-as saruta usor, ca sa nu-l trezesc. M-as  ridica incet din pat si as merge in bucatarie sa-i pregatesc cafeaua, in care ass trecura si o lingurita de iubire ( chiar trei ca sa-i simta gustul mai bine). Mirosul il va trezi si somnoros imi va sopti ca ma iubeste. Eu m-as aseza langa el si privindu-l in ochi, i-as marturisi ca ma simt cea mai norocoasa femeie din lume. Cam asta ar fi cel mai frumos cadou ce l-as putea primi de Craciun.

Cu drag,

Studenta din Italia

1501969_460252534076478_1109025518_n

P1010627

One thought on “Dear Santa,

Leave a Reply

