Pisi ♥

Dragul meu cineva,

Pisicuta, pis, pis, pis..Te-am visat azi noapte-n vis..

Sau nu. Azi am avut o zi ciudat de frumoasa. Mergeam pe strada linistita. Priveam oamenii. Ma inecam in gandurile mele, iar mai apoi s-a intamplat ceva. Am simtit un iz de parfum si am vazut multe pufosenii M-am oprit din mers Nu stiam ce sa mai fac. Ce as fi putut sa fac? ” Innebunesc” imi spun. Dar nu. Nu visam. Ajunsesem intr-o cafenea ciudat de frumoasa. Sunetul pianului, scarile inguste care ma purtau la etajul intai, miros de cafea si turta dulce si ce crezi?? Cinci ghemotoace care torceau in diferite locuri ale cafenelei. Nebunie curata, dar atat de frumos. M-am indragostit de acel loc. Acea cafenea e prima din Italia unde poti auzi in realitate un “Miaau, miau”. Cand intri acolo te cuprinde un sentiment de nedescris. Pur si simplu AMAZING!!

pisi

IMG-20141130-WA0034\ 20141130_164504

20141130_164455 IMG-20141130-WA0004

2 thoughts on “Pisi ♥

Leave a Reply

