Ador sa te..

Dragul meu cineva,

       Vineri. 14 noiembrie. Ora 22:00. Mint. Este 21:45. Incerc sa dorm. Peste cateva ore ma trezesc sa merg la mare. Unde?? La mareee, la Genova. Dar nu pot sa dorm. Atatea ganduri imi zboara prin cap…

Poate nu am mers intodeauna pe drumul corect, dar, azi, mi-am dat seama ca daca alegeam alt drum, nu te mai intalneam. Deciziile, poate gresite, din trecut, au construit fericirea din prezentul meu. Poate si orgoliul are rolul lui. Daca nu-l ascultam, ti-as mai fi marturisit tie, azi, iubirea mea? Ai mai fi fost tu cel pe care îl vreau langa mine pentru totdeauna? M-as mai fi trezit dimineata zambind, stiind ca cineva abia asteapta sa ma stranga in brate? As mai fi adormit noaptea cu gandul la tine? As mai fi fost atat de fericita?

Intr-adevar, distanta este un obstacol, pe care nu toti stim sa-l depașim. Este ca un nivel de la un joc, pe care nu putem sa-l trecem, pana nu-i aflam trucurile. Dar, de fiecare data cand imi este greu, cand îmi este dor, ma gandesc ca tot acest drum duce la persoana care ma iubeste, care asteapta sa vina acasa sa ma stranga in brate. Imi imaginez ziua aceea. Si atunci…uit ca suntem departe unul de celalalt.

541550_414886228664576_7603715611613640549_n

10513358_414471795372686_1804970656532623850_n

Leave a Reply

