No One…

Dragul meu cineva,

        Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care sa nu le poti pronunta. Cred ca inima mea e mai mult decat spun buzele si dorintele mele sunt mai mult decat tin in mana.

      Ce mai faci, dragul meu cineva? Esti bine? Tot timpul vorbesc despre mine. Oare nu te-ai saturat sa ma citesti? Nu te-ai plictisit de atatea povesti nemuritoare? Imi esti drag, suflet necunoscut. Cu tine pot sa vorbesc orice, oricand, la orice ora. Nu ma opreste nimic. Iti scriu cand vreau, iar chiar daca nu-mi raspunzi eu stiu ca esti acolo, undeva. Existi. Doar pentru mine.

      Fata asta nebuna, in camasa gri, cu parul legat la spate iti vorbeste despre orice. Despre sentimente. Despre suflet. Despre tot. Azi ii este dor. Azi isi spune in gand ” N-ai idee cat de mult imi lipseste vocea ta in jurul urechii mele si totodata buzele tale pe gatul meu”. Azi, ea crede ca nimeni nu are idee de cum se simte. Nimeni nu are idee de cat de mult ii lipseste fiecare sarut pe frunte, fiecare imbratisare, fiecare “PROMIT”, fiecare ” Sunt mereu aici”, fiecare vorba care s-o calmeze instantaneu, fiecare privire plina de iubire. Nimeni nu are idee…ca are nevoie de atentie, ca e fata si ca-i trec tot felul de balauri prin minte, ca are 20 de ani, dar parca ar avea 3…

      Nimeni nu are idee ca il iubeste pentru felul cum ii tremura tot corpul cand bratele ei ii cuprind gatul, cum inima ii bate la unison cu respiratiile ei atunci cand capul ii sta rezemat de pieptul lui puternic si genele de miere bruna se revarsa peste marea ochilor lui. Ca ii iubeste nasucul umed si rece ce se cuibareste in hainele ei in fiecare seara, bratele brazdate de alunite ale caror forma o recunoaste  in intuneric.Ca ii iubeste tacerea si urletele ce le poarta in suflet, modul in care ii sta parul ciufulit dimineata si vocea cu care o trezeste. Nimeni nu are idee ce se ascunde in sufletul acestei pustoaice. Inocenta nu-i mai zace in suflet, cuvintele sunt de piatra, iar ochii intunecosi. Mainile-i tremura, iar corpul ii e rece. Ce e cu tine, scumpa fata?

        Ti-e dor? 

20141106_173829

20141106_174104

One thought on “No One…

Leave a Reply

