La raul Po…

Dragul meu cineva,

La rau Po am sezut si-am ras. Am ras atat de tare incat natura a prins viata din nou. E o toamna atat de frumoasa aici si  culori nebune care se oglindesc in apa raului Po. O minunatie. Acest oras e o minunatie. Iar experienta mea aici nu are un motiv, ci doar ma invata ceva. Daca as putea as ramane aici pentru totdeauna, daca i-as avea aici pe toti pe care-i iubesc, cu siguranta as ramane aici. E o alta viata.

Orasul e atat de ingrijit, de curat, simplu dar minunat. Nu vezi gunoaie la fiecare colt de strada si nu exista caini comunitari ( aici fiecare om adopta cate un caine). M-a mirat un lucru. Ma plimbam pe malul raului Po si nu am vazut nici macar o sticla in apa. In loc de mizerie si deseuri, adolescentii, copiii practicau canotajul. De ce nu vedem asa ceva in Romania?  De oameni ce sa mai zic Sunt deosebiti. Atat de multa simplitate si bunatate, mai rar vezi. Mergeam la facultate si nu gaseam o cladire, am intrebat doua fete iar ele au venit cu mine pana in fata clasei. Minune. Daca faceam asa ceva acasa nu ma baga nimeni in seama si recunosc daca eu eram intrebata de cineva, ceva, raspundeam foarte sec, sau plecam grabita spunand ca nu stiu. Aici nu vezi asa ceva. Toata lumea te ajuta, iti zambeste si are rabdare. M-am indragostit de acest oras…dar traiesc cu un dor imens.

Acum am inteles ca a trebuit sa plec ca sa regasesc drumul spre mine, dar drumul meu nu poate exista fara tine. Amandoi am fi un pachet minunat.   Adica  o combinatie letala. O combinatie frumoasa. Cea mai frumoasa. Am fi un palat care la interior arata la fel de bine ca la exterior. Nimic nu va fi lasat de izbeliste. Totul va fi asezat cu grija la locul lui. Si poate intr-o zi o sa rad din nou raului Po si nu voi mai fi singura. Vom fi impreuna.

20141107_151815

20141107_154722

20141107_154401

20141107_154152

20141107_154129

20141107_161539

20141107_161322

20141107_160831

20141107_16454320141107_15301520141107_154957

2 thoughts on “La raul Po…

  1. Lacrimi au început sa îmi curga pe obraji in timp ce citeam.
    Poate pentru ca ai scris ce ti-a dictat sufletul si parca îți auzeam vocea rostind aceste cuvinte.

Leave a Reply

