No sugar in my coffee

Dragul meu cineva,

      M-ar putea indulci ceva acum?  Stii tu..in modul ala frumos, nu doar 3 lingurite de zahar in cafeaua de dimineata.

Nu stiu cum se face, dar de ceva timp trec de la o stare la alta, si intotdeauna vor exista trairi pe care nu le pot exprima in cuvinte. Sentimentele mele raman nerostite, nestiute, nebanuite. Raman greu de atins, sau ca niste goluri care nu pot fi umplute. Dar stii ce ma trezeste la viata?…

Zilele de Octombrie…cu aroma de cafea si miros de castane coapte. E o toamna nebun de frumoasa la Torino, iar eu am flori in par si monstrii in cap. Sunt invelită-n frunze, acoperita cu noaptea, amestecata cu tine, inhaland suflul cetii, desenez norii. Te temi ca va ateriza cerul peste noi? Sa nu-ti fie teama, nu ma va rani decat pe mine, caci tu esti cel care imi da curaj sa ma ridic de pe pamant si sa dansez in ploaie.
Ma dor ochii cand privesc centrul pamantului. M-am saturat sa fiu tinuta in lanturile gravitatiei. Vreau ca singurele lanturi care sa ma atinga sa fie cele aruncate de ochii tai, pentru ca eu numai cu tine pot sa zbor. Tu esti Soarele, eu sunt Luna. Putem fi cel mai aproape doar în zorii zilei, cand ne leaga orizontul.

Dulce toamna din Torino, fii draguta cu mine. Ofera-mi zile de neuitat, fa-ma fericita. adu-mi acel dulce de care am nevoie.

20141023_154932

 

20141022_13072020141022_13500820141023_154342

 

20141023_155812

20141023_160019

 

20141023_154418

One thought on “No sugar in my coffee

  1. iti urmaresc postarile,si ti le admir..candva cautam si eu acel “ceva”..acel dulce..poate de asa te inteleg..exista suflete care cauta toata viata ceva,desi au mai mult decat ceva..au poate totul….bucura-te de dulcea toamna italiana,simte-o cu toata fiinta ta.Ciudat,dar cand m-am intors mi-am dat seama dupa ceva vreme ca toata descoperirea acelor locuri desi mi-a mancat ani,m-a facut mai bogata…si mai “dulce”…allora caffe doppio tesoro,con due bustine di zucherro,…di cana per me,grazie :*

Leave a Reply

