If you could see me now…

Dragul meu cineva,

         Ador acest oras. Ador mirosul de castane coapte si miile de oameni necunoscuti care poposesc pe strazile orasului Torino. E deja toamna… Si   noi din nou singuri, atat de singuri incat ne intrecem cu vantul. Rad, deschid ochii si ma bucur de tot ceea ce vad, dar nu imi ajunge.

Nu stiu cum sa-ti explic..Imi place aici, dar e atat de plin de necunoscut. Strazile inguste, oamenii grabiti care vorbesc repede incat de abia inteleg ceva, pietele pline de turisti, toate natiile se intalnesc aici…e prea mult pentru mine. Dar imi place.E o provocare care merita traita.

Dar, dragul meu cineva,  cum sa-i spun sufletului meu sa se calmeze. Sa ia o gura mare de aer si sa reziste. Cum sa-i spun? Cand stiu ca are un gand neintrerupt si un dor nebun. Cum sa-i spun? Pur si simplu nu pot. Stii?? Un ochi, cel drept, imi e nins, iar celalalt, stangul, secatuit. În unul se îngropase viața, iar în celalalt dorul. Acel dor nebun care nu te lasa nici sa respiri. Imi raman doar visele..

Cateodata ma vad cu tine peste tot. Stii ce am face acum?Ne-am  intinde pe jos si am  privi tavanul, ne-am lasa furati de peisaj. Am  zbura pe pereti. Să fim infiniti. Ce zici, ai vrea? Iar mai apoi ne-am plimba nebuni pe strazile astea inguste si am manca “gelato” ( Doamne cat de buna e inghetata aici!!) si as tremura de frig in bratele tale si as vorbi intr-una ca o nebuna explicandu-ti tot ceea ce stiu pana te-ai satura si mi-ai inchide gura cu un pupic. Si seara m-as pierde in bratele tale, nu in padurea umbrita de gandurile mele, iar dimineata  m-as trezi intotdeauna eu prima, cu o bucurie imensa in suflet, ti-as prepara acea cafea speciala cu doua lingurite de dragoste si te-as trezi chiar daca ai mai vrea sa dormi, doar ca sa pot petrece mai mult timp cu tine.

 

 

italia1

 

20141005_122432

 

20141005_173502

 

20141005_123638

 

 

4 thoughts on “If you could see me now…

  1. draga mea,asa este orice inceput…trebuie sa inveti sa traiesti cu dorul,sa iti devina prieten.Sa te bucuri si sa-ti umpli mereu timpul ca nu te cotropeasca dorul,sa fie prietenul nu dusmanul tau.Acolo departe am invatat si eu ca exista atat d emulte natii,atat de multe religii,atata de multe necunoscute,si ca am fost atat de norocoasa sa fiu si eu un X in marea de necunoscute.Sa pot s ale descopar,sa pot s aincerc nu sa le inteleg ci sa le tolerez.Si o sa iti schimbi total mentalitatea,capacitatea de concietuire cu altii si cu tine insati.
    Daca n-o sa devi una piccola balena,cum aproape devenisem eu de la acel gelato in quantitta’ industriale(da,eu mai sar cate o doppie),atunci o sa doar o fata fericita cu atat de multe experiente de viata
    O sa ajungi sa vorbesti si tu tare si sa gesticulezi pe masura,dar o sa te gandesti ca esti o norocoasa.O sa realizezi ca DORUL te va urmari oricum toata viata,chiar si dorul de tine insati
    Si mai ales aminteste ti in fiecare zi un lucru:ce nu te omoara te face sa devi mai puternic.
    Dai forzza ragazza..sei grande i diventerrai ogni giorno piu grande,piu felice,piu forte
    in bocca al lupo tesoro

Leave a Reply

