De-am fi bărbate…

Dragule meu cineva,

 

        Am să-mi convoc ploile din depărtările albastre ca să te pot strânge dintre nori în pumnul meu și să mi te întind pe piele, poate așa o să te am aproape tot timpul. 

      Mă gândesc neîncetat la ziua plecării mele.Oare cum va fi? Cred ca tot ce imi doresc e să fiu bărbat in acea zi.   Să am sufletul tare, să fiu destul de puternică să las în urmă tot timp de șase luni. Hmm de-am fi bărbate, măcar pentru o zi! Ne-am pietrifica lacrimile în riduri de râs, am înţelege cuvinte simple şi nu am complica tăcerea. Ne-am cuibări în cearceafuri albe şi ne-am pierde în desuuri de catifea. Ne-am uita ideile în contururi roşcate, blonde şi brunete, la fiecare secundă. Am face gesturi simple şi-am savura plăcerea ..Şi-am duce dragostea fără versuri şi proză, ci în pâine coaptă. Ca la mama acasă. Ah, de-am fi bărbate, măcar pentru o zi!…Măcar în acea zi! 

 

 

10336804_1393034884252344_1782280945569978222_n

Leave a Reply

