Pasion ^_^

 

Dragul meu cineva,

      Femeia care nu poate să-ţi ofere amintiri, e cea pe care o poţi uita uşor, pentru că nu s-a făcut remarcată cu nimic în inima ta. E cea pe care ai acceptat-o în viaţa ta pentru că te-ai simţit singur, dezamăgit sau pentru că te-a atras fizic. Nu e cea care te-a făcut să râzi cu lacrimi, cea care ţi-a răpit nopţi întregi de somn, ţinându-te la poveşi până ai adormit cu telefonul în mână. E pur şi simplu femeia de care îţi aduci aminte cu ochii, dar nu reuşeşti să ţi-o aduci aminte cu sufletul.

    Insa ea?? Pustoaica care s-a pierdut in ochii tai, din nou..pe ea nu poti sa o uiti. Cand te uiti in ochii ei te vezi pe tine, asai dragul meu? Te vezi pe tine, un barbat mai bun, mai curajos fiind in stare sa faci orice pentru a o face fericita. Oare ce ar trebui sa spun acum, in acest moment? Te uiti fix in ochii mei si iti simt respiratia atat de aproape. Innebunesc. Ma scoti din minti si imi produci atatea sentimente incat inima imi bate atat de tare de parca vrea sa iasa din piept. Am ajuns sa imi doresc să-ți sărut clavicula și maxilarele, tâmplele, ochii, și în final gâtul ca mai apoi să mă înec în vidul din inima ta.

10568913_680189362073496_8171900464050703078_n

Leave a Reply

