Visam doar la clipe, clipe pentru noi…

Dragul meu cineva,

 


Unde e intensitatea trăirii, durerea și dragostea, înțelepciunea și unde sunt sclipirile din ochi? Unde au rămas pasiunile neîmpărtășite, neexprimate? Viața se scurge, gonește pe lângă noi nemiloasă, nu ne dăm seama când și încotro merge. Ne trezim, ne transformăm, apoi murim. Să uităm de întrebări, de frustrări, de tot ce-i rău și să fim fericiți, să fim compleți. Împreună.
Să presupunem că o clipă este o secundă și înmulțind-o cu șaizeci de două ori și cu douăzeci și patru obținem numărul optzeci și șase de mii patru sute, cam astea sunt toate clipele de care avem parte zilnic. Tu, care acum citești, câte clipe faci să conteze? Viața este doar o clipă, în raport cu infinitatea. Dar n-ai nevoie de o infinitate de clipe, ci doar de o clipă…. De clipa ta de glorie, de clipa de înainte de a deveni doar o amintire. Restul trec… Întotdeauna trec, trebuie doar să le dăm acordul!
Dragul meu cineva, câteodată mă gândesc care e clipa mea, iar în minte îmi răsună doar o singură întrebare “Femeie ce mare porți în inimă și cine ești”??

10361319_307590722742580_465873171164698148_n

 

Leave a Reply

