Oldies but goldies

Bonjurica dragul meu cineva,

   

         Gataa!!! Acum am timp si pentru tine. Daca am fost ocupata cu sesiunea nu inseamna ca te-am uitat. Tu ai un loc special in sufletul meu, esti acea persoana care ma intelege si ma asculta fara sa imi puna vreo intrebare, esti acolo undeva si astepti sa vezi ce se mai petrece in viata mea. Hai sa-ti reamintesc cate ceva.

         Acum un an eram speriata si aveam un milion de intrebari legate de facultate de viata care urma sa o duc. Eram speriata de schimbare..stii tu, oameni noi, locuri noi, oras nou. Totul nou.

        Vezi tu..tot timpul mi-am dorit sa-mi pun libertatea pe primul loc, iar in acest an am reusit sa fac asta. Mi-a fost greu. Recunosc. Nu e chiar atat de usor la Litere, precum credeam. Dar am terminat primul an de facultate cu brio, iar toata munca depusa pana acum a meritat, mai ales cand rasplata e pe masura: <Un viaggio in Italia>. Pot sa zic ca ma simt implinita, mai ales ca fac ceea ce imi place.

       Dar lasand scoala la o parte, pot sa zic ca a fost un an minunat. Am cunoscut persoane incredibile si am legat prietenii deosebite. Nu-mi imaginam niciodata ca o sa ajung  sa impart tot ( fetele din camin stiu asta) cu niste persoane pe care, practic, nici nu le cunosteam, de la mancare pana la cele mai pretioase sfaturi. 

      Dar dragul meu cineva, cel mai important lucru care mi s-a intamplat in acest an a fost sa cunosc un om deosebit. L-am gasit printre miile de oameni indiferenţi si primul lucru care mi-a placut la el au fost  ochii albastri cu luminile calde si moi. Iar cand s-a cutremurat până în temeliile fiinţei lui, ca şi când i s-ar fi lămurit fulgerător toate misterele vieţii am stiut ca il cunosc chiar daca nu l-am mai vazut niciodata. Stiu ca l-am vrut oricum. In orice calitate: de prieten, de iubit, de frate, de soare, de luna, de tot ce ar fi vrut si el. Numai sa stea. Sa ramana. Iar el a ramas.

      Acum pot sa spun ca sunt fericita.  Pentru ca sunt exact asa cum imi imaginam c-o sa fiu atunci cand eram doar o copila. Ce mai conteaza ca unii nu m-au iubit? Ce importanta are ca unii mi-au facut rau cand eu le-am oferit doar bine? Datorita lor mi-am dovedit ca pot. Datorita celor care nu m-au iubit, am ajuns sa fiu adorata de unul care ma pretuieste cu adevarat. Deci da, eu sunt fericita. Tu esti?

      La revedere dragul meu, la revedere!

       Cu drag, Studenta de la Litere

Leave a Reply

