Drifting away, wave after wave

Dragul meu cineva,

 

               Uneori mi se face un dor nebun sa-ti scriu. Chiar daca nu stiu cine esti, te cunosc. Stiu ca esti acolo, undeva, si-mi citesti aceste randuri si asta mi-e de-ajuns sa te cunosc.
              As evada pentru o clipa! Probabil ma vad pe o plaja pustie,unde..unde marea e doar a mea, eu si ea..probabil atat imi trebuie, marea albastra, cerul si un rasarit de soare. Daca ar fi posibil as sta o vesnicie acolo, in liniște, in singuratate, unde singura persoana care o aud, o simt sunt.. EU! As sta si m-as gandi de ce unele persoane sunt dispune sa-ti faca atat de mult rau, iar altele sa te iubeasca neconditionat. Nu ar putea exista doar iubire? Pare trist lucrul asta..sa ai unele momente in care si cele mai dragi persoane sa stea departe de tine, am zis “de tine”, dar stim bine ca ~de suflet~ niciodata!
             As trage aer in piept si nu l-as mai da afara, probabil as ramane cu senzația de usurare,de “aerisire” interioara. As lasa vantul sa imi sufle toate gândurile rele care afecteaza sufletul..Iar mai apoi m-as gandi din nou, as ajunge la concluzia ca daca nu ar exista acele persoane care sa-ti complice viata, care sa-ti doreasca mai mult rau decat bine, nu ar exista nici sufletele bune, care sa iti iubeasca si cele mai perfecte imperfectiuni, care sa stie cu adevarat unde duce calea nemarginita a sufletului. Si dupa un timp, mi-as da seama ca mai este un loc pe plaja aceea pustie si as fi dispusa sa impart orice cu tine. Ti-as spune sa iei un loc, sa tragi aer in piept si sa ti in loc timpul, ca marea, soarele, pescarusii, intreaga natura sa se bucure de iubirea noastra. Ti-as spune intotdeauna ce simt si ce gandesc. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand te voi vedea dormind, te-as imbratisa foarte strsans si l-as ruga pe Dumnezeu sa fiu pazitorul sufletului tau. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand te voi vedea iesind pe usa, ti-as da o îmbratisare, un sarut si te-as chema inapoi sa-ti dau mai multe. Daca as sti ca asta ar fi ultima oara cand voi auzi vocea ta, as inregistra fiecare dintre cuvintele tale pentru a le putea asculta o data si inca o data pana la infinit. Daca as sti ca acestea ar fi ultimele minute in care te-as vedea, as spune “te iubesc” si nu mi-as asuma, in mod prostesc, gandul ca deja stii. Ti-as mai spune ca viata e frumoasa si merita gustata din fiecare coltisor, mai bun sau mai rau. M-as simti vinovata pentru fiecare suparare si implinita pentru fiecare surpriza si as stii ca tot ce conteaza e sa simtim… atunci putem spune ca traim cu adevarat.
               La revedere dragul meu cineva, la revedere! Si poate cine stie, intr-o zi acea plaja pustie va fi a mea, a ta, a noastra.

Image

 

Leave a Reply

