Unde-mi esti tu, dulce copilarie?

         Unde-mi esti tu copilarie??

         De ce-ai plecat si mi-ai lasat camera pustie? Oare unde sunt chicotele de bucurie, plansul dupa o nazbatie facuta si rasul gingas  puse toate la un loc? Unde sunt visele si povestile cu zane? Unde? Unde ai plecat tu copilarie? Unde esti tu, soare luminos care ma trezeai de dimineata? Tu, mama, de ce m-ai lasat prin timp sa trec? Hai spune-mi o poveste, joaca-te cu parul meu blondut, impleteste-mi doua codite, invata-ma sa inving destinul sec. Hai ia-ma in brate si spune-mi noapte buna, spune-mi ca cea mai stralucitoare stea de pe cer imi vegheaza somnul.

        Unde mi-am lasat papusile  care odata ma asteptau in varful patului? Unde esti tu copilarie? Tata, de ce nu mi-ai spus cum o sa fie? Hai opreste secundele in loc ca inca odata cu tine sa ma joc. Hai spune-mi povesti nemuritoare de armata la lumina lumanarii, hai invata-ma sa-mi placa fotbalul ca sa ma pot uita de fiecare data cu tine.

       Unde-mi esti tu copilarie? Unde-mi sunt zilele insorite de vara petrecute la bunica la tara? Unde este copilul din mine? 

       Cate intrebari? Si doar un singur raspuns. Eu sunt un copil. Sufletul meu pastreaza fiecare amintire, fiecare detaliu. Tu ai plecat copilarie..dar eu simt ca te intorci in fiecare zi oferindu-mi mii de zambete, mii de suflete, mii de sentimente. Tu mi-ai oferit prietenie, iubire, mi-ai oferit tot!

         Dragul meu cineva, nu conteaza cine esti, unde te afli, cati ani ai sau cine stie ce altceva. Tu esti un suflet de copil! Iubeste, bucura-te, distreaza-te ca si cum ai fi copil. Lasa grijile si problemele la o parte si traieste viata din plin. La multi ani copil frumos!

 

Image

         Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

6 thoughts on “Unde-mi esti tu, dulce copilarie?

  1. Să nu mai tânjim după trecut, ci să ne bucurăm de prezent și cei prezenți. O duminică minunată, din partea mea, pentru tine și copiii din preajma ta!🙂

  2. La multi ani frumosi, sanatosi si fericiti dragul meu pui, copilul meu unic ! Miiiiiiiiiiiiiiiiide PPPPPPPPPPPPPuuuupiici!

Leave a Reply

