Putin egoista

Dragul meu cineva,

                Cateodata e bine sa pui propria persoana pe primul loc. Uneori, e bine sa te alegi pe tine. In orice fel de relatie, oricat de generos ai fi, nu e bine sa renunti complet la tine, in favoarea celuilalt. Cumva, candva, celalalt te va rani intr-un fel mai mult sau mai putin dureros. Imi place sa ajut cum pot, cand pot, imi place sa ma daruiesc persoanei de langa mine. Insa a te darui nu inseamna a renunta la ceea ce crezi, ceea ce simti, ceea ce vrei doar pentru ca celalalt nu este de acord. Daca asta inseamna egoism, probabil ca imi place sa fiu putin egoista. In fond, cand cad, chiar daca altii imi sar in ajutor, psihic, tot singura trebuie sa ma ridic!  Si pana la urma, dragul meu cineva, sa stii, nu raman decat cu ceea ce am simtit eu. Iar eu am dat totul, am simtit totul, am pus suflet in tot. Eu raman cu iubirea mea, cu amintirea primului sarut pe frunte, pe buze, cu promisiuni si vise.  

              Dintotdeauna si pentru totdeauna am sa fiu EU in fata oricui! 

Image

Leave a Reply

