Sange donezi, o viata salvezi.

Dragul meu cineva,

 

        Stefanel…Stefanel dormea linistit intr-unul din paturile salonului 1039 al Sectiei de Oncologie Pediatrica. Langa el, cu ochii rosii de atatea lacrimi varsate statea mama lui care parca incerca prin atingerile sale sa ii aline suferinta. Asa l-am gasit atunci pe Stefanel, un copil prea mic pentru un razboi atat de mare cu soarta. Stefanel a fost prietenul meu cel mai bun, iar tot ce mi-a ramas de la el e o scrisoare.

” Draga mea prietena,

   Sa stii ca mi-am pus o dorinta si sper sa se implineasca. Am vrut sa traiesc ca televizorul din casa mea, sa am o camera speciala unde sa se reuneasca toata familia, iar eu sa fiu in centrul atentiei, sa ii tin de urat tatei cand se intoarce acasa si e obosit, iar mama sa stea cu mine cand se simte singura si trista, sa distrez toata familia chiar daca nu spun nimic. Dar se pare ca nu pot fi un televizor. Asa ca l-am rugat pe Doamne, Doamne sa ma lase sa fiu cea mai stralucitoare stea de pe cer pentru a putea vedea tot ce se intampla pe Pamant.

    Stiu ca-mi duci dorul, dar sa nu crezi ca te voi uita vreodata. Intr-o zi ne vom revedea, dar pana atunci iti vei gasi un nou prieten de joaca si sa stii ca eu nu ma supar, o sa fiu chiar fericit ca vei avea un nou amic. Poti sa-i dai chiar si jucariile mele, dar daca va fi o fetita probabil nu ii vor placea aceleasi lucruri  ca si mie si va trebui sa va jucati cu noile ei papusi.  Sa nu iti faci griji pentru mine, de acum o sa fiu cu bunica si bunicul care o sa-mi arate lucrurile pe aici. Te rog doar un singur lucru, bucura-te de viata si pentru mine. Cu drag, al tau Stefanel.”

            Noi  ne complicam viata cu tot felul de prejudecati, cu tot felul de conceptii si teorii ale binelui. Esti bine tu cu tine nu atunci cand iti intalnesti prietenii la un suc, la terasa, avand un ranjet tampit , stand cu ochii pe ceas de parca ai fi platit cu ora, ci atunci cand iti asumi fiecare gand si fapta, nu te scuzi in fata nimanui si stii ca raspunsul la cele mai grele intrebari il gasesti in inima. Dragul meu cineva, tu care intotdeauna cauti raspunsuri, care te distrezi zi de zi, oare  te-ai gandit vreodata  cati copii bolnavi sunt in lumea asta? Dar oare te-ai gandit cati copii pot fi salvati daca tu, un om cu suflet mare faci un mic dar. Tu, dragul meu cineva, esti schimbarea noastra. Doneaza sange! Fii eroul nostru.  Iti ia 10 minute pentru a dona sange, 10 minute in care poti salva o viata. Gandeste-te cate s-ar schimba. Copiii bolnavi ca si Stefanel ar avea o noua sansa.  

            Gandeste-te, sange donezi, o viata salvezi!!!!

     Image

 

2 thoughts on “Sange donezi, o viata salvezi.

Leave a Reply

