Un vot, te rog!

Dragul meu cineva,

              Stiu ca ai o inima mare asa ca te rog ajuta-ma cu un vot.

             Cu un singur vot poti schimba viata  multor copii cu dizabilitati. Cu ajutorul tau 50 de copii cu diverse dizabilitati (Sindrom Down, Tetrapareză spastică, Distrofie, Hemipareză, Tulburări emoţionale, şi de limbaj, ADHD, Autism) vor beneficia de lectii de calarie terapeutica. Iti ia doar un minut sa dai un vot, dar acel vot face minuni pentru micutii copilasi.

             Hipoterapia ascunde un întreg complex de calcule si studii aplicate ce dau rezultate uimitoare, dar care, pentru a fi puse in practica, cer timp, ore lungi de cercetare, zile de truda, o dăruire totală si multă, multă Copiii cărora li se adresează acest tip de terapie, în cele mai multe cazuri, se tem de viaţă, de cei din jur, de aerul liber, pur şi simplu nu ştiu cum este să mergi cu propriile picioare pe pământ, ce structură are solul, cum e sa simti iarba sau nisipul sub tălpi şi nu au curajul să accepte provocările vietii. Călăria terapeutică le poate oferi aceste informatii..Mişcările repetate au ca efect relaxarea muşchilor şi astfel organismul se va calma Creşterea încrederii în sine Controlul emoţional şi autodisciplina.Independenta. Sunt recompense fizice, cât şi emoţionale şi mintale. Scopul proiectului-recuperarea, supravegherea, educarea şi facilitarea integrarii în societate si in cotidian a copiilor si tinerilor cu afectiuni psihice, dizabilităţi senzoriale şi fizice prin creşterea calităţii vieţii.

     Tot ce trebuie sa faci: 

1. Pentru a vota proiectul depus de Asociaţia Hip-Tep trebuie să vă înregistraţi pe site-ul 
http://www.taraluiandrei.ro/user/inregistrare
După completare primiţi un mail de confirmare şi veţi avea un cont
2.Contul meu
http://www.taraluiandrei.ro/user/contul-meu-code-10
3.Alegeţi Idei Ţara lui Andrei , butonul albastru VOTEAZĂ
4. Apar proiectele înscrise
http://www.taraluiandrei.ro/idei-din-tla/proiecte-inscrise
5. Alegeţi judeţul Alba
6. Proiectul ” Calul, prietenul meu “ se deschide şi pe partea dreaptă apare căsuţa 

Image

 

Image

 

Image

 

          Dragul meu cineva, si eu am facut calarie, dar spre norocul meu, eu mergeam doar din placere. Eram acolo aproape in fiecare zi si am inceput sa-i cunosc pe toti copiii care participau la lectiile de terapie. E enorm de greu sa vezi copii cu tetrepareza spastica care sunt adusi de parinti la orele de calarie cu speranta de a imbunatati coordonarile acestora. Odata pusi pe cal, ei incep sa reactioneze si incet, incet muschii lor se relaxeaza. Doar cand ma gandesc ca am stat langa un asa copil si l-am tinut de manuta incercand sa il ajut, imi dau lacrimile. In gandul meu  am zis..”Doamne ce copil frumos! De ce l-ai pus sa treaca prin asa chinuri. Un copil nu merita atata suferita:”
       Ma uitam la el si ma gandeam cum alti oameni rad de el, cum copiii de varsta lui stiu doar sa isi bata joc, ei stau si se joaca in fata blocului, iar baietelul meu cu ochii cat doua margele nu poate face nimic.
      Am vazut cum odata ce calul pasea,muschii lui se relaxau din ce in ce mai tare.Calul e eroul micului meu prieten. Doar atunci am inteles ce inseamna suferinta.Ce inseamna sa ai tot,si sa nu stii sa apreciezi. Ce inseamma sa vezi o mama cum plange cand isi vede baiatul incercand sa-si miste o mana,un picior, sa rosteasca un cuvant.

    Dragul meu, te rog din tot sufletul hai sa punem mana de la mana, sa votam si sa-i ajutam pe micii mei prieteni.

Image

 

Image

 

Image

4 thoughts on “Un vot, te rog!

Leave a Reply

