Wild heart

Dragul meu cineva,

 

                  Sunt un suflet…

                  Intr-un trup obosit, sunt un suflet.

                  Cu mainile goale, ma plimb prin trupul asta plin de iubire, impartind fericire.

                  Sunt un suflet. Si am o inima ce bate. Oh Doamne, si cum bate! O auziti oare? Bate, draga, bate-mi-ar fericirea. Ea imi e salvarea, ea imi e sange-n vene, ea imi e iubire, dorinta, dor. Ea imi e regina, pentru al meu suflet.

                 Sunt un trup.
                Am un suflet. Am o inima
                Si-am sa traiesc cu ele o viata, chiar si mai mult.
                Da, sunt doar un trup, nimic mai mult dar am un suflet eroic si-o inima luptatoare. Si-am sa supravietuiesc asa caci pot. 

Image

Leave a Reply

