La ce ora?

Dragul meu cineva,

 

        Oare poti sa fii fericit, si daca da, la ce ora?

        Pentru ca dragostea sa dureze intotdeauna, e de-ajuns sa traiesti in afara timpului. Cea care ucide dragostea e lumea moderna. Noi oamenii luptam prea mult, grabim timpul, ne teleportam spre viitor stricand tot ce e frumos.

       Dragostea e fericire, iar fericirea nu necesita un timp anume. Dragostea e nedefinita in timp si spatiu. Se intampla. Te indragostesti. Iubesti. Si iubesti. Iubesti mult, iubesti cu pasiune, iubesti cu incapatanare. Iubesti uneori ceea ce iti face rau si iubesti din tot sufletul, chiar daca doare. Tanjesti dupa iubire, faci orice pentru iubire. Iubesti sa iubesti.

      Dragul meu cineva, ce bine-ar fi daca as putea intra in creierul tau. As patrunde in emisfera ta dreapta, iar dorintele nu-ti vor mai apartine, ti le impun pe ale mele. Iti interzic sa doresti la intamplare, o sa te invat ca dragostea chiar daca are nevoie de timp, nu este un timp. Noi, nu iubim o ora, o zi, o luna. un an, ci iubim din suflet o viata intreaga. Daca reusesc sa te conving de asta, eu sunt cea care hotaraste azi ceea ce vei vrea maine, iar in acest regat masurat in timp eu voi fi regina.

      Ps: Sarbatori fericite si luminate dragul meu cineva! Sa ai parte de caldura si pace in suflet. Paste fericit!

            La revedere dragul meu, la revedere!

 

Image

2 thoughts on “La ce ora?

  1. “Timpul este cel mai mare duşman al poveştii mele. Trebuie să îmi construiesc un transportator atemporal, să scot povestea în afara timpului.

    E posibil oare ca noi, fiinţe mici şi neînsemnate să susţinem preţ de câteva secunde “netimpul”?”

Leave a Reply

