Erasmus? Checked! Aiesec? Checked..

Dragul meu cineva,

 

                 Ciao, ciao..non devi piangere, se vuoi scrivimi, ti amo credimi…vedrai che io ritornerò.

                 Dragul meu cineva, pana acum am facut lucrurile asa cum se cuvine: m-am nascut intr-o familie buna, am invatat foarte bine la scoala, am fost mereu la locul meu, m-am distrat cand a fost cazul, dar am stiut sa fiu atenta si seriosa in acelasi timp, am fost prezenta in viata oamenilor pe care ii iubesc ajutandu-i cu tot ceea ce am putut ( prietenii pot confirma asta), m-am indragostit si ma indragostesc pe zi ce trece, iubesc! Dar tot timpul am visat sa fac ceva numai pentru mine, iar acum am reusit.

              Am doua vesti bune, asta depinde cum o iei.

  1)  Plec intr-un intership in orice tara aleg eu, (Iulie-August)

  2)  Plec in Italia ( 5 luni: Octombrie-Februarie)

            Acum sa-ti povestesc. Am participat la interviul de la Aiesec si am intrat in echipa de intership de anul acesta. In ce consta asta? La vara plec 6 saptamani intr-o tara la alegere ( Italia, Grecia, Egipt, Brazilia, Cehia, Polonia….) facand voluntariat. I want to explore the world. Nu conteaza tara in care merg ( eu m-am gandit la Italia) sau proiectul in sine, daca fac ceva pentru dezvoltarea mea si o sa pun entuziasm  cred ca o sa obtin lucruri marete. De asemenea am aplicat pentru o bursa Erasmus in Italia si ghici ce..90% din Octombrie voi studia pentru un semestru in Torino, Italia. 

         Dragul meu cineva, sunt fericita pentru ca nu multi au ocazia asta , dar in acelasi timp sunt si trista. Ma gandesc cat de mult o sa ma maturizeze plecarea mea, cat de mult o sa ma ajute pe viitor in gasirea unui loc de munca, dar va fi o lume atat de noua pentru mine si voi renunta la atatea pentru 7 luni: familie, prieteni, iubire..Toata lumea ma sustine pentru ca toti ma iubesc, dar nu am cum sa nu ma gandesc cum o sa traiesc fara ei..Cum sa nu o vad pe mami mea iubita 5 luni? Cum sa nu mai ies la barfe cu prietenele mele frumoase care imi stiu si cele mai ascunse secrete? Si cel mai greu cum sa stau departe de iubire, de cel a carui privire ma face sa simt milioane de fluturi. 

       Dar pana plec mai e, iar pana atunci o sa profit de tot ceea ce ma face fericita si nu uita, asa cum plec, o sa ma si intorc. Te rog un singur lucru. Ai grija de inima mea:o s-o las la tine!

Image

9 thoughts on “Erasmus? Checked! Aiesec? Checked..

  1. Felicitari! E o oportunitate pe care nu o poti rata. O sa-ti fie greu acolo fara cei dragi, dar o sa vorbiti la telefon, pe skype, etc. Si, cum ziceai si tu, o sa te intorci acasa🙂. Si eu imi doresc in viitor sa plec intr-un internship in strainatate si sa prind o bursa eramus, dar cine stie daca se va intampla. Tu profita de sansa ta, pentru ca astfel ti se deschid multe alte usi. Mult succes😀

Leave a Reply

