The one that got away

Bonjurica dragul meu cineva,

 

                   Atunci cand iti par suparata, te rog pleaca. Nu ma intreba ce am patit doar din curiozitate. S-ar putea sa ma destainui si sa ma deschid in fata ta. S-ar putea sa-ti povestesc prea multe. S-ar putea sa devi un personaj in povestea mea, dar mai presus de orice, s-ar putea sa cred ca imi esti prieten si-mi va fi greu cand vei pleca..sau poate plec eu, inaintea ta.

                  Un drum vechi n-o să-ți deschidă niciodată uși noi, așa că schimbă directia, alege alta cale. Nu întotdeauna calea cea mai usoara duce spre fericire.Brazilia? Egipt? Grecia? Italia? Ce pompos suna.  Doi pasi trebuie sa fac si un vis mi se va implini. Dar oare ce consecinte va avea visul meu? 

                Pana acum o ora totul parea perfect. Am trecut de un interviu, eram super fericita, am fost la prima intalnire..Dar acum o multime de intrebari ma invadeaza. Oare e posibil? Oare e adevarat?  Sa ma piste cineva si sa ma trezeasca. Toata viata mi-am dorit sa calatoresc, sa ajut oameni, sa fiu voluntar, sa ma bucur cand cineva rade multumindu-mi ca l-am ajutat, sa ii invat pe alti ce inseamna sa fii implinit si sa traiesc fiecare clipa la maxim…Dar daca nu ma descurc? Daca pierd mai mult decat castig? Daca nu e ceea ce pare? Daca si dacaa.. 

            Fetitoo trezeste-te!!! Nu mai gandi atat de mult inainte. Traieste fiecare clipa. Lasa viata sa-si urmeze cursul. Hmm bine-ar fi sa fie asa usor. Imi place sa fiu perfectionista, sa am din toate cate-un pic. Dar oare e bine asa?

Image

Leave a Reply

