I’m a horse addicted

Dragul meu cineva,

 

                       Crezi că sunt tăcută. Dar nu ai observat niciodată că sentimentele și gândurile mele se proiectează asupra unor simple gesturi. Ochii,zâmbetul, umerii, mâinile, sau întregul meu corp pot deveni rezonatoare a ceea ce gândesc și simt. Crezi că sunt tăcută, dar nu mi-ai observat niciodată mișcările care… sunt atât de zgomotoase.

                       Sunt tăcută, misterioasă și in fiecare dimineață am șansa să fiu diferită. Am şansa să ma schimb. Am şansa de a fi mai bună. Trecutul e în trecut, îl las  acolo. Trăiesc în prezent şi privesc spre viitor. Eu nu imi las visele sa moara și mă bucur de fiecare clipă alaturi de un prieten drag….El este atat de pur, onest, energic. Eu sunt un om  însetat de aventură, sunt o persoană cu o pasiune nedezvăluită, eu sunt o forță și nu pot fi oprită, sunt o luptătoare și mă bazez pe curaj. Dar el, partenerul meu cântărește peste 200 de kg, e puternic, dar în același timp e atât de blând. Ce ador  cel mai mult la el e imaginea mea reflectată în ochii lui mari si luminoși. 

                     Dragul meu cineva, când suntem împreună, ascult suntetul liniștitor din jurul meu, ma gândesc doar la acel moment, la cât de departe putem ajunge împreună, mă gândesc că mă aflu la aproape doi metri de pamânt, iar atunci încep să cred ca totul e posibil, că tot ce am nevoie e in interiorul lui și echitatia e un spor unic. Nu e antrenament, viteză, câștig, nici forță, nu e o săritură cât mai înaltă, control sau dominanță. Echitația e ascultare, înțelegere, încredere, pasiune.

Image

 

Image

 

ImageImageImage

4 thoughts on “I’m a horse addicted

Leave a Reply

