20..si multi inainte

Dragul meu cineva,

 

                  

           Cine ar fi crezut..fetita cu parul  balai prins mereu in doua cozi a crescut. 

           Destinatie? 20!

           De acum in colo voi sta la cozi foarte lungi? Fat Frumosii se sporesc? O sa incep sa-mi pun o multime de intrebari despre sensul vietii mele? Ma voi gandi la toate prostiile pe care le-am facut in timpul adolescentei?( oh atat de multe situatii penibile, dar dragute) Incep ideile despre casatorie, copii, servici? 

          Multe intrebari, dar aceasta varsta cred ca e cea mai frumoasa. O gramada de petreceri misto, oameni super si trucuri noi. Ce sa mai zic de prieteni? Sunt inconjurata de oameni speciali pe care ii iubesc din tot sufletul meu.

        Dragul meu cineva, viata nu mi-a dat intotdeauna ce am vrut. Dar am stiut sa transform ceea ce am primit, in ceea ce mi-am dorit si mereu am crezut ca am ceva in plus fata de ceilalti: prieteni deosebiti.

 

Image

10 thoughts on “20..si multi inainte

  1. La multi ani, tanara fata! Sa fi sanatoasa, fericita si mult iubita, sa ai mereu puterea de a invinge orice obstacol si intelepciunea de a invata din experientele vietii. Cu drag.

Leave a Reply

