joi, 13

Dragul meu cineva,

 

                 A boy speaks..a gentleman acts.

                 Bonjuricaa..Ce faci dragul meu? E joi, e 13. Cum a fost ziua ta?  A mea a fost plina de soare, plina de zambete, plina de oameni deosebiti. 

                Azi zic: “Femeia frumoasa e o bijuterie. Femeia buna e o comoara intreaga” ( Napoleon Bonaparte). Iar femeia asta zice ca un baietandru vorbeste, dar un domn face. Vrea sa o sarute? O saruta. Vrea sa-i vorbeasca? O suna. O ia de mana pe strada, nu merge cu mainile in buzunar pierzand puncte, o face sa zambeasca si ii arata ca e un om matur si responsabil. 

               Un adevarat domn nu o lasa sa adoarma suparata, nu jigneste,  nu ridica vocea si nu pleaca. Infrunta orice discutie fara sa o compare cu alte domnisoare. Ea este ea, iar el stie ca cea mai mare dorinta a ei e sa fie unica. 

               La revedere dragul meu!! La revedere! 

Image

8 thoughts on “joi, 13

  1. Să mă ierţi că întreb ca un tolomac ce mă aflu dar eu mi-s mai curios din fire…😳 Ce vrea să însemne *pierzând puncte* ?🙄

Leave a Reply

