Poveste de primavara

Dragul meu cineva,

 

                   Primavara incepe cu…Hmm, credeai ca incepe cu tine?

                   Uita-te in jurul tau..priveste cu atentie. Un ghiocel, mult soare, o intreaga natura. Uite florile. Oare ne plimbam vreodata in gradina intrebandu-ne “Nu ar fi aceste flori mult mai frumoase daca ar fi mai inalte? Mai rosii si mai parfumate?”  Nu. Nu ne intrebam pentru ca natura a fost creata in asa fel incat e perfecta. Si asa suntem si noi, o parte din natura. Suntem perfecti, suntem creati pentru a ne bucura de frumos.

                  Primavara incepe cu un zambet. Incepe cu ceva bun si dulce. Sulfletul lui respira în mine și îmi aburea orice simț. Eram anesteziată cu ceva aromat și el îmi curgea prin vene. Cred ca esti curios acum? Poate te intrebi despre ce tot vorbesc eu aici.. Martie, e doar un vis real, am soare in orice clipa, iar primavara incepe cu un pachet mare de Oreo, o cafea buna si soare mult. Ce comparatie am facut. Primavara asta eu am un borcan de biscuiti in care imi strang toata fericirea. E un borcan tare frumos unde pastrez doar amintiri. Iar atunci cand sunt trista il desfac si fericirea apare. Oamenii incep sa zambeasca, iar lumea e a mea.  

               Dragul meu cineva, iti doresc o primavara calda cu mult soare in suflet si fluturi in stomac, un martie luminos plin de zambet  si armonie si te rog invata sa te bucuri de frumos, nu o mai lua la fuga cand lucrurile se inrautatesc , nu gasi scuze, pretexte, nu renunta la ceea ce iubesti. Fii tu, omul bun care iubeste frumosul.

Image

3 thoughts on “Poveste de primavara

  1. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

  2. Primavara e anotimpul renasterii, anotimpul florilor, al inocentei, al viselor si implinirilor lor. Desfa -ti aripile, zboara, alege cea mai frumoasa, aromitoare si colorata floare a vietii tale. Miiiiiiiii de pupici! Te iubesc!

Leave a Reply

