Valentine’s day ??

Dragul meu cineva,

         Atat de multa zarva, atatea inimioare atarnate in vitrinele magazinelor, atat de multi baieti nepasatori, atat de multe fete disperate, atat de multe convorbiri de genul ” Iubitule, ce frumosi sunt trandafirii aceia mai ales daca ii vad pe ecranul unui telefon nou”. Oare ce sa fie? Valentine’s day!!

       Dragul meu cineva, viata nu e asa cum toti ne-o imaginam. Diminetile nu sunt toate insorite asa cum ne dorim sa ne intampine dupa fiecare vis nedorit. Nu e nimic rau sa investesti sentimente. Nu e nimic rau sa iubesti orbeste. Dar doar atat? Iubirea nu se vede doar odata pe an in luna februarie, iubirea nu consta in mii de inimioare de plus si buchetele de flori. Ea se simte. Se simte acum, azi , maine..mereu.

      Fetelor, de ce va plangeti ca nu aveti prieten de ziua indragostitilor? V-ati intrebat vreodata ca exista copii fara mama, de ziua mamei sau fara tata de ziua tatalui? Pana de ceva vreme asa gandeam si eu, ca si voi. In clasa a IV-a doream sa primesc cat mai multe felicitari impopotonate cu inimioare, in clasa a VIII-a vroiam flori, multe flori, in liceu…hmm ce sa zic? In liceu vroiam felicitari, flori, inimioare, cuvinte, multe cuvinte dragastoase si iesiri in parc, la suc, prostii pe care fetele le considera adorabile. Dar acum…

     Acum 14 Februarie e o zi ca oricare alta. O zi in care iubesc sa zambesc deoarece am o mama frumoasa si sanatoasa care ar face orice pentru mine, un tata adorabil si glumet care ma face sa rad in fiecare minut. Am prietene cu care as manca un kg de inghetata si multa ciocolata, cu care as plange de fericire si de  care nu m-as plictisi niciodata. Si mai am…mai am un iubit (pe care nu pot sa-l numesc chiar iubit pentru ca nu stiu defapt ce e, dar pot sa ii spun ” Un Baiat”, iar el e  forma umana a fericirii mele si chiar daca nu imi e aproape fizic, acum, sper sa ma aflu undeva acolo in sufletul lui). Complicat nu? Dar eu sunt fericita pentru ca ii am pe ei alaturi de mine si nu imi trebuie nimic altceva.

    Asa ca, dragul meu cineva, daca iubesti, iubeste la fel in fiecare zi. Iubeste acele persoane care iti trateaza sufletul cu o imbratisare, care nu se plictisesc sa te asculte ore intregi, care nu se feresc sa iti spuna ce gresesti, care indiferent de ce le-ai zice si de cat i-ai enerva, stii ca te vor iubi mereu si demonstreaza-le ca iubirea ta creste in fiecare zi. Pentru ca nu sunt multe persoanele pe care le iubesti; sunt multe cele la care ţi, cu care poti vorbi zilnic, dar cărora le lipseşte acel ceva pentru a le iubi.

     La revedere dragul meu, la revedere! Ps! Happy Valentine’s day! :))

Image

One thought on “Valentine’s day ??

  1. Te iubesc fatuca oriunde-ai fi , necontenit si nemarginit!
    Iubirea e un sentiment nobil si-ti doresc sa ai parte de ea toata viata din partea tuturor celor din jurul tau, precum si din partea “fapturii umane” de care-ai amintit!

Leave a Reply

