Un milion de cuvinte

Dragul meu cineva,

 

       Azi, cineva drag sufletului meu mi-a spus ca ma pricep la cuvinte. Imaginatia imi da posibilitatea sa  le mut,  sa le permut, sa le combin, dar pentru mine tot cuvinte raman. 

     Sunt un milion de cuvinte care m-au ajutat sa-mi construiesc castelul in care traiesc, dar cateodata cuvintele nu sunt de ajuns. Poate viata e mult mai mult decat o fraza scrisa pe un blog, un cuvant scris intr-un jurnal. Poate cuvintele au creat din mine o fiinta superficiala, care traieste doar din povesti, care viseaza la printul pe cal alb, o fiinta pierduta intr-un milion de cuvinte pe care inima nici nu le mai simte.

    Incep sa cred ca sunt o sensibila, o visatoare, o creatura ciudata, dar speciala care viseaza cu ochii deschisi si asta doar din cauza cuvintelor. In  fiecare fraza scrisa de mine, cuvintele sunt asemanatoare cu fiintele. Ele imi aduc alinare, iubire, frumusete, cunoastere, incurajare, dar din pacate imi provoaca atata suferinta, durere, teama, deznadejde…

    Candva credeam ca acesta va fi viitorul meu. Ma vedeam undeva departe, intr-o casuta pe malul unui lac, cu mii de foi imprastiate in jurul meu, scriind  povesti pentru copii, povesti de viata, povesti care sa te faca sa zambesti dupa ce ai terminat de citit. Ma vedeam scriind propria mea poveste ( crede-ma as putea scrie carti intregi cu toate trairile si sentimentele mele), dar dintr-o data ceva s-a intamplat. Ceva imi spune ca nu e bine. Sunt prea sensibila, prea pura, iar oamenii ca si mine nu vor rezista intr-o lume atat de nebuna. Cuvintele incep sa nu-si mai aiba rostul. Azi spui ceva, maine altceva si tot asa pana cand vei ajunge sa nu mai spui nimic. In ziua de azi, daca esti o visatoare toata lumea te calca in picioare asa ca mai bine pui un lacat pe usa inimii si un gratar in fata ei ca sa nu mai intre nimeni in ea cu cutitul.

    Dragul meu cineva, cuvintele sunt cuvinte…dar aici pe Pamant ti se fura cuvintele, ti se fura inocenta din priviri, pacea din suflet si zambetul de pe buze. Ți se fura lacrimile de fericire si siguranța de a mai avea încredere în cineva. Ți se fura copilaria din inima. Ți-e luată cu forța, puțin cate puțin, fara sa-ți dai seama decat atunci cand n-o mai ai.

Image

3 thoughts on “Un milion de cuvinte

  1. Spui atat de frumos in cuvinte. Ele te reprezinta, oglindesc sufletul tau curat si bun. Nu inceta sa le folosesti. Cuvantul esti tu, iar tu, o ,infinitate de cuvinte parfumate, multicolore, pline de zambet si sensibilitatea ce te caracterizeaza. Succes in asternerea gandurilor in asemenea margaritare, cuvintele!

Leave a Reply

