Fragile

Dragul meu cineva,

 

            Va veni ziua cand intr-un final voi trece peste. Nu va fi azi, nu va fi nici maine, pentru ca nu pot, nu am puterea aceea de a te uita. Dar incerc. Putin cate putin, incerc. 

          Incerc sa-ti uit mirosul, vocea pe care nu credeam ca imi va rasuna atat de mult in minte. Sa uit si mangaierile.  Sa-ti uit buricul degetului care imi mangaia fata, mainile puternice care ma luau in brate, buzele care ma sarutau pe frunte. Sa uit acel zambet care ma facea atat de fericita. Si pana la urma de ce le-as retine? Ca sa ma raneasca? Sa ma gandesc tot timpul ca nu am stiut ce vreau de la tine, dragul meu? Ca fiecare parte din mine sa strige ” Iarta-ma, invata-ma, nu spune nu” ?

        N-am să-mi înteleg niciodată sufletul. Mai degrabă mi-as întelege ratiunea și mi-as schimba părerile de o mie de ori. Dar sentimentele mă distrug. Amestecul de acuarela verde cu sclipici auriu din ochii mei incep sa aiba forma unei inimi folosite la maxim si apoi trantita la pamant si parasita. Pun atat de mult suflet in ceea ce fac, in tot. Sentimente peste sentimente. Pun suflet in tine, in el in toti. Pun suflet in familie, prieteni, iubire, si in toti oamenii pe care ii cunosc. Dar cu ce ma aleg? Pana la urma fiecare are viata lui, sentimente, emotii si oameni noi si decid sa plece, ca si cand sufletul meu ar fi un hotel unde azi vi, iar maine pleci. Sunt egoista, stiu asta! Te-as pastra doar pentru mine si as vrea sa intelegi ca inima mea are destul loc  ca să țină acolo oameni, amintiri, sentimente, vorbe și șoapte, fragmente din cărți preferate și melodii uitate; destul ca să păstreze câte ceva din fiecare fostă iubire și, cu toate astea, să te iubească pe tine ca și cum te-ar iubi din tot sufletul..deși ocupi un singur loc din atâtea. Dar îl ocupi pe cel din mijloc..

       Dar pana la urma o sa plec, o sa cer totul de la viata ca sa am de unde sa incep sa negociez. Sinceritatea mea nu ma lasa fara prieteni ci ii triaza. Asa ca ai ramane langa mine daca de maine o iau de la capat? Sau ma vei lasa sa plec?

Image

Leave a Reply

