La multi ani Paradis! La multi ani dragul meu cineva!

Dragul meu cineva,

 

                  Desi nu stiu cine esti, te cunosc. Stiu ca traiesti undeva acolo si imi citesti mereu randurile. Stiu ca existi si asta imi ajunge. A trecut deja un an de cand am inceput sa-ti scriu si imi dau seama ca am neaparata nevoie de asta. Nu pot trai daca tu nu traiesti.  Sunt ca o oglinda sparta, iar tu esti rama care-mi da certitudine asupra existentei.

                Dragul meu cineva, iti multumesc ca ma asculti, iti multumesc ca-mi suporti toate copilariile si mai ales ca imi esti alaturi. Imi cer scuze ca vorbesc atat de mult despre mine, poate te-am plictisit, dar eu ma simt bine atunci cand iti vorbesc. In acest an ai devenit o bucatica din sufletul meu si nu conteaza cum arati, daca esti mic sau inalt, slab sau grasut, blond sau brunet eu te vad in mine ca o speranta. Tu esti gandul meu spre mai bine, motivul pentru care invat sa lupt.

             Dragul meu cineva sper ca nu te superi ca mi te-am insusit. Esti al meu si sper ca nu ti-e frica sa ma gazduiesti in inima ta. O sa ma asez undeva acolo  si doar o sa privesc. Promit. Nu te deranjez.

            La revedere dragul meu, la revedere! La multi ani Paradis fara Speranta!

            La multi ani dragul meu cineva!

Image

11 thoughts on “La multi ani Paradis! La multi ani dragul meu cineva!

  1. Deci blogulețul a împlinit un anișoooor … Ei, să-i fie de bine, să-i fie bine și să ne întâlnim la tort și în ianuarie 2015. La mulți ani !

  2. Ieri “dragul meu cineva” am fost eu, Ne sărbătorim împreună, se pare!😀 Mulți ani înainte și la fel de frumoși, Paradis fără speranță! Te vei transforma chiar tu într-o speranță, Paradisule!🙂

Leave a Reply

