Hai sa fim nimic!

Dragul meu cineva,

 

                   Mi-a zis tata candva:

                  “Ti-am spus sa-l faci ascultator, in schimb tu l-ai invatat sa te iubeasca. Nu l-ai imblanzit, l-ai distrus.”

      Zilele trec. Ma inchid in colivia mea si privesc cu ochii mari spre exterior. Te vad pe tine, mai mic si mai mic. Incerc sa te strig, dar nu ma auzi, incerc sa te ating dar nu te ajung. Oare? Deschide ochii! Cine sunt? Cine esti? Tu? Sunt tu..Eu? Esti eu! Ce esti? Tu..Cine esti?  Oare mai simti? Respir..Ce? Aer?…nu sentimente! 

     Oare simti cand ma gandesc la tine? Dar oare tu te opresti vreodata din ceea ce faci doar ca sa te gandesti la mine? Sau poate nici nu-ti mai amintesti..poate m-ai inlocuit cu-n alt suflet ratacit.Poate…

     Nu stiu ce simti, ce vrei…dar cu cat trece timpul, cu cat nu ne mai vorbim, cu atat ma indragostesc mai mult de tine si mi-e dor. Mi-e dor de saruturile blande pe frunte, mangaiatul pe par, tinutul in brate in tacere..mi-e dor de modul in care ma priveai si felul in care-mi zambeai. Mi-e dor de zilele in care iti povesteam verzi si uscate, stand cuibarita cu capul pe umarul tau, iar tu ascultai cu rabdare.Mie mi-e dor…dar tie? Unde esti tu oare? Cine stie ce ascunzi in spatele acelui frumos zambet si in spatele ochilor caprui? 

    Dragul meu cineva, hai sa fim nimic. Am auzit ca asta dureaza pentru totdeauna. 

Image

Leave a Reply

