Facultate, examene, sesiune…Atat

Dragul meu cineva,

 

           Am atat de invatat, dar imi fac timp si pentru tine. Am avut pana acum 3 examene la italiana. A fost greu, mult, dar m-am descurcat. Nu credeam ca o sa fie atat de greu, ca o sa am atat de mult de invatat, de citit. Ma simt obosita, fara putere, cu ochii inlacrimati, dar stiu ca tu esti acolo pentru mine. Chiar daca nu te cunosc, simt ca imi esti aproape. Chiar daca nu imi vorbesti, inteleg tot ce imi spui. 

           O să fie ceva scurt, pentru că, sincer, nu vreau să scriu despre un anumit el. Dar îmi lipsește, iar ăsta nu e un lucru opțional, nu e ceva pentru care pot opta, nu pot alege să-mi fie sau nu dor de el. Nu-mi pot impune asta. Pentru că e real, perfect cu imperfecțiunile lui și-mi lipsește tocmai persoana care credeam eu că e. Am învățat, datorită lui, că nu-mi lipsește neapărat … Îmi lipsește ce eram și ce simțeam când eram cu el. Mă făcea să mă simt specială, asta este, iar eu iubesc să mă simt specială, pentru că, ei bine, cred că oricui îi place să aibă pe cineva care-l face să se simtă special. După o perioadă am realizat că am început să împart băieții în două categorii: “el” și cei care nu sunt “el”. E greșit, știu, să cred că va mai fii cineva, vreodată, ca el; poate că nici nu mai vreau pe cineva ca el. Nebună să fiu să îmi doresc să mai insist. Dar probabil c-aș risca, știi ? 
        Și-mi lipsește. Poate că nu i-am spus-o prea des sau chiar deloc în ultima vreme, sau poate când am spus-o nu a luat-o în serios, dar … I fucking miss him și câteodată, tot ce-mi doresc e să-i trag una și să-i spun ”Heei, îți amintești de mine ? Obișnuiam să însemn ceva pentru tine …”. Dar n-am s-o fac. Sunt prea lașă. Așa că renunț.

         Renunt la tot, la el, la mine, la noi. Am renuntat o data, din joaca, din imaturitate…dar acum renunt de tot. Cel putin pentru o perioada. 

        Gata dragul meu cineva, ma apuc de treaba. Facultate, examene, sesiune! Doar la asta trebuie sa-mi stea capul. Nimic mai mult, nimic mai putin…si da, la tine. Nu pot renunta la tine, la dragul meu prieten care oriunde s-ar afla isi face timp sa ma asculte si sa ma inteleaga. 

        Noapte buna, dragul meu! Noapte buna!

Image

4 thoughts on “Facultate, examene, sesiune…Atat

      • “Asa ca .. cuminteste-te. Opreste-te din gonit, trage aer in piept si invata de la mine ca apropierea nu se face la nesfarsit in mod uni-directional. O zi, o saptamana, o luna .. poate si mai mult .. s-ar putea sa-ti fie bine si sa razi euforic, crezand ca e suficient. Nu, nu e niciodata suficient ca numai tu sa vrei. Nu si daca vrei ca cerculetul tau sa nu fie stalcit, strambat sau, orisicum, alterat. Tine minte de la mine: formele geometrice colturoase nu plac nimanui, ca inteapa.
        Dar pe ACEI oameni teribil de frumosi, teribil de fricosi in frumusetea lor, teribil de fericiti in singuratatea lor, ai voie sa-i iubesti in continuare. De la distanta. Si tu, un oarecare „prost”, ai putea sa le simti si lipsa. Sa-ti fie dor.
        Sa-ti fie dor! Ca nu-i nimic rau in asta ”🙂

Leave a Reply

