Azi vreau…

Dragul meu cineva,

           Mi-e sufletul obosit de dor,de suportat iluzii si vise desarte. Mi-e sufletul greu si vrea sa se odihneasca. In seara asta nu mai vrea sa iubeasca, ci sa fie iubit. Deci.. iubieste-ma tu! Ocroteste-ma tu in seara asta, doar in seara asta.. Numai pot iubi cat pentru doi.. Iubeste-ma in seara asta, da-mi putere.. si maine te voi iubi eu..

Azi sunt obosita, de tot si de toti. Azi cred ca fiecare om are inima dar nu fiecare om are o inima cu suflet. Azi imi doresc doar sa ma simt iubita, sa stiu ca exista cineva, acolo, pentru mine. Vreau sa fiu copilul fericit de alta data. Azi vreau…

Image

Leave a Reply

