Give your heart a break

  Dragul meu cineva,

 

            Instinctiv, aleg bărbatul care mă obligă să fiu puternică, bărbatul care are aşteptări mari de la mine, care nu se îndoieşte de curajul sau rezistenţa mea, care nu mă crede naivă sau inocentă, care are curajul să mă trateze ca pe o femeie. Dar instinctiv aleg sa renunt. Il las sa plece, sa traiasca,sa cunoasca fete.. Ai observat si tu ca nu pretuiesti ceva pana nu pierzi, iar daca se intoarce la mine .. inseamna ca acolo ii e locul ! .. Daca nu se intoarce, n-a fost niciodata.

           Intalnesti pe cineva. Incepi sa vorbesti cu el,vedeti ca va intelegeti bine. Vorbiti si mai mult,zilnic,la orice ora din zi si din noapte. Va intalniti si apoi va hotarati sa luptati pentru ceea ce simtiti. Totul e grozav pentru o perioada.  El renunta la lupta,tu incerci sa il fac sa inteleaga ca merita efortul. Discutiile incep sa fie din ce in ce mai plictisitoare,banale,rezumandu-se la cateva cuvinte. Incepi sa iti amintesti totul si plangi,te intrebi cum s-a ajuns la asa ceva. Va distantati,iar acea persoana pe care o cunosti devine o persoana pe care ai cunoscut-o. Trist,nu?

   Image

4 thoughts on “Give your heart a break

Leave a Reply

