Do you feel?

Dragul meu cineva,

     

                   Stii,nu poti tine pe nimeni cu forta langa tine,nu…si mereu cine a vrut sa plece l-am lasat ,fara sa incerc sa-l opresc…chiar daca am ramas cu multe intrebari fara raspuns…
Insa involuntar i-am facut pe unii dragi sa plece,si nu i-am oprit…insa am ajuns in punctul in care pur si simplu mi-e atat de dor de acei oameni dragi,incat as vrea sa fac primul pas,sa-i caut,sa-i sun,sa le cer iertare daca le-am gresit…

               Tot timpul am fost preocupată să mă găsesc pe mine însămi, fără să pot realiza că eu sunt pierdută, pe undeva, pe drumul căutării mele. Uit, deseori, că am fost învăţată că drumul e doar un mod de a ajunge la destinaţie şi că de fapt, cu fiecare pas ajung acolo. Mulţi cred că se află pe această lume doar pentru că joacă un rol, însă, eu, refuz să cred asta! Vreau să îmi creez propriul meu rol, propriul curs al vieţii, propriul scenariu, vreau să fiu deosebită, nu vreau să fiu pierdută în anonimat, iar apoi uitată de parcă nu aş fii existat niciodată. Îmi doresc să ies cumva din cotidian, să fac ceva special, să fiu demnă de-al meu nume!  Dar de fiecare dată când încerc să fac asta, doar dezamagesc. Îi dezamăgesc pe toti oamenii care ma iubesc si pe care la randul meu ii iubesc.  Nimeni, niciodata, nu mi-a spus pana acum ” Ramai. ” Toti mi-au spus doar ” Pleca.”  Dar poate asta merit.

           Image

2 thoughts on “Do you feel?

  1. Ramai!
    Esti deosebita, n ai dezamagit si poti fi ce ti doresti. Trebuie sa vrei, sa nu te temi sa pasesti in tumultul vietii. Fii increzatoare in fortele tale si vei reusi!

Leave a Reply

