Till the End of Time

Dragul meu cineva,

                Amo il messaggio del  “Buongiorno”. E un po’ come dire : Buongiorno adesso mi sono svegliato, ti ho pensato e volevo dirtelo. Oggi io dico, Buongiorno 2014! Buongiorno amore!

Dragul meu cineva, ce s-ar intampla daca femeile ar spune tot adevarul despre ce au trait,despre ceea ce simt sau au simtit si despre ceea ce isi doresc cu adevarat? Ei bine…Lumea ar fi un loc atat de plictisitor si fara haz pentru ca femeile sunt cele care condimenteaza viata.  Imi doresc ca anul 2014 sa fie plin de adevar.  Vreau ca toti oamenii sa poata spune exact ceea ce simt, sa nu se mai ascunda dupa o umbra, sa nu aleaga calea usoara, sa nu fie ghidati de orgoliu.

Dragul meu cineva , eu am tacut si te-am privit, ti-am vorbit cum am stiut eu cel mai bine, fara cuvinte. Daca stii sa asculti, intelegi.

              Image

Image

Image

Image

3 thoughts on “Till the End of Time

Leave a Reply

