2013

Dragul meu cineva,

 

       Timpul trece, amintirile raman.

        A mai trecut un an, dar au ramas mii de sentimente.

        In 2013 am realizat aproape tot ce mi-am dorit, am luat bacul cu o nota foarte mare iar acum sunt studenta la Litere, facultatea la care am visat intodeauna. In acest an am castigat concursul “Elev de nota 10” si am facut multe persoane mandre de mine. Ador ca am niste parinti minunati, care ma iubesc neconditionat si m-au educat cum au stiut ei mai bine si mereu o sa incerc sa-i fac madrii de mine.

        2013 a fost un an in care unii nu au vrut  să plec, dar nu au vrut nici să rămân. Au vrut, pur și simplu, să fiu acolo doar când au avut nevoie de mine și în rest, să stau în umbră așteptând chemarea lor. A fost un an în care drumurile s-au separat. Fiecare a mers pe drumul lui, crezând că drumurile ni se vor uni din nou. O vedeam pe cealaltă persoană devenind mai mică şi mai mică. Era-n regulă. Eram făcuţi unul pentru altul, simteam ca va fi ceva mai mult,dar până atunci s-aîntâmplat ceva. A venit vara si  nu a mai existat o cale de întoarcere.

       Vara mi-am petrecut-o alaturi de cele mai dragi persoane: fetele mele iubite, care ma fac sa zambesc de fiecare data, cu care rad din orice, care ma bat la cap  cu fiecare detaliu in legatura cu acel nou El din viata mea.  Cu ele am planuit, toata vara, sa mergem in fiecare dimineata la cafea dar era prea greu sa ne trezim; mergeam la strand, iar serile ieseam la vestita terasa din parc “salivand” dupa baietii pe care-i placeam. Am fost si la mare unde am adorat sa-mi beau cafeaua amara in fiecare dimineata pe malul marii, sa simt mirosul lui combinat cu cel de mare, sa calc pe scoicile micute, si sa adorm pe plaja dupa o noapte incendiara petrecuta in disco.

     Anul 2013 a fost un amalgam de sentimente. Multi au intrat in sufletul meu, cersind iubire, dar asa cum au venit, au si plecat. Dar cel mai dureros era faptul ca luau drept cadou cate o bucatica din sufletul meu, iar eu ramaneam tot mai mica si mai mica, mai rece, mai ursuza.  In 2013 am fost o “minune”, o mica “amore”, dar atat…vorbe in vant. Dar cine stie..poate noul an va schimba asta si tot ce imi doresc se va implini.

     Dragul meu cineva, in 2013 am avut multe de castigat, dar si de pierdut. Poate asa e viata. Nu poti sa ai tot ce iti doresti. Lupti, castigi, pierzi, cazi, te ridici pentru ca viata merge inainte.

     La revedere, dragul meu, la revedere!

    

Image

Image

      Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

        

                 

9 thoughts on “2013

Leave a Reply

