Vis de iarna

Dragul meu cineva,

 

          Mos Craciun, Zana Maseluta, Prince Charming  erau atat de aproape incat ii puteam simti..dar intr-un final noi am crescut, ne-am maturizat. Intr-o zi am deschis ochii si povestile copilariei au disparut. De ce oare? De ce am devenit atat de ursuzi? Atat de reci? De ce nu ne mai bucuram de viata?

         Imi doresc atat de mult sa fiu din nou copil, sa ma bucur de  fiecare lucru nesemnificativ, sa traiesc intens fiecare clipa alaturi de cei dragi, sa cred in Mos Craciun si in magia sarbatorilor de iarna, sa stau la gura sobei in casa bunicii mele de la tara si sa simt aroma portocalelor si a scortisoarei din lapte… Mi-as dori sa-mi adun toate dorintele pe-o foaie si sa ii trimit mosului o scrisoare. Oare ce i-as cere mai intai? Iubire, credinta, bunatate? Speranta? Mi-as dori doar sa traiesc frumos si sa-mi caut cu ardoare fericirea. As vrea sa rad, sa visez, sa sper alaturi de toti cei pe care ii iubesc. 

      Dragul meu cineva, visez..stiu ca visez, dar viata e mult mai frumoasa cand o traiesti visand. De astazi incepe visul meu de iarna. Un vis in care Mos Craciun, Zana Maseluta si my dear Prince Charming chiar exista si imi transforma viata intr-o minune.

 

Image

 

Image

4 thoughts on “Vis de iarna

Leave a Reply

