Chin frumos de noiembrie

Dragul meu cineva,

 

         E o zi de noiembrie mohorata…Frunzele curg spre cer una cate una, iar mainile mele reci tremura la fiecare atingere a viforului sentimentelor mele. Frunzele curg spre pamant una cate una, iar soarele de amiaza care incearca sa-si faca loc printre nori ajunge sa se contopeasca cu pamantul intr-un apus tarziu de noiembrie in care dragostea mea si iubirea ta se pierd intr-o imbratisare. Geamurile camerei de camin sunt aburite, ploaia bate usor, picatura cu picatura, iar eu privesc in gol. Ma simt pustiita si un dor imens ma cuprinde. 

       Iti mai amintesti oare? Cum ne-am intors inimine si ne-am impreunat mainile. Te-am vazut, mi-ai placut. Te-am strigat, n-ai auzit.Te-am chemat, dar ai plecat.

       Noiembrie, esti un chin frumos. Vreau sa te cuprind cu mainile mele reci si sa te sugrum de dor pana cand o sa dai in patima nesinguratatii si ai sa plangi cum nu ai mai plans pana acum.

      Dragul meu cineva, mi-e nu stiu cum.Mi-e dor. Mi-e lipsa. Mi-e trist. Mi-e gol în stomac şi nod în gât. Luna asta ploioasa imi oboseste sufletul. Dar am sa rezist..Trebuie sa rezist.

      La revedere dragul meu cineva, la revedere! Sper ca tu sa ai un noiembrie mai bun ca al meu! 

 

Image

Image

 

Image

 

6 thoughts on “Chin frumos de noiembrie

Leave a Reply

