Misterioasa fata…

Dragul meu cineva,

 

                   Ascultam azi, din intamplare, o discutie intre doua fete care suna cam asa.Image

                    “- Pisi pe care sa il aleg? Imi plac doi baieti, iar ei ma plac pe mine, dar nu ma pot decide. Oare pot sa fiu indragostita de amandoi?

                    -Ce simti pentru fiecare in parte? Ce simti pentru X, dar pentru Y?

                    –  Pentru X simt o emotie imensa de fiecare data cand imi este aproape, am sclipirea aceea in ochi de fiecare data cand il vad, iar zambetul…zambetul meu o ia razna, chiar daca el nu stie exact ce simt. Iar pentru Y, nu stiu ce sa zic, imi place, cu el sunt naturala,ma simt foarte bine.

                  – Draga mea, trebuie sa alegi cu inima, sa lupti pentru ceea ce iubesti! Lupta pentru cel pe care simti cu adevarat ca te poate face fericita!”

         

           Conversatia pe care am auzit-o din intamplare m-a uimit atat de mult si m-a facut sa ma intreb daca chiar poti cu adevarat sa iubesti doua persoane? Eu sunt de parere ca atunci cand intalnesti acea persoană  viața ta se schimbă brusc. Privind-o în ochi pentru prima dată simți că ai trăit pentru acest prim schimb de priviri și că i-ai simțit lipsa chiar înainte de a o întâlni. Te simți complet  fiindcă ea face parte din viața ta, fiindcă te trezește dimineața cu un mesaj care te face să zâmbești, fiindcă știi că e acolo și te așteaptă. Și când te gândești la ea zâmbești fără să vrei. Ai știut din prima zi că ai iubit-o, de când ai văzut-o pentru prima oară, fiindcă tu o iubeai de dinainte să o cunoști, fiindcă ea este răspunsul dorințelor tale. Iar dacă ai norocul să o întâlnești, nu o lăsa pentru nimic în lume să plece. Fiindcă ea știe cât o iubește și știe că te iubește. Știe că tu și cu ea sunteți un întreg și că mai bine ar muri decât să știe că tu vei vărsa o singură lacrimă din cauza ei.

           Si mai cred ca daca iti place de o persoana trebuie sa ii  spui. Nu mai urmari ore in sir pagina de Fb a lui si nu mai suspina de fiecare daca cand te gandesti la el, nu mai visa. Daca e sa fie e, daca nu, nu. Daca poti sa lupti pentru fericire lupta, dar daca nu te crezi in stare ramai in banca ta.

         Sunt foarte curioasa ce decizie va lua fata misterioasa, poate nu o sa aflu niciodata, sau poate cine stie o sa aflu intr-un anume moment din viata mea, dar orice decizie va lua, sper sa fie fericita, sper sa devina minunea unui baiat matur, care sa o iubeasca exact asa cum este ea. Ii doresc mult noroc in hotararea ei si ii transmit ca si eu la randul meu m-am simţit rănită când i-am pierdut pe bărbaţii de care m-am îndrăgostit. Astăzi sunt convinsă de faptul că nimeni nu pierde pe nimeni, fiindcă nimeni nu posedă pe nimeni. Asta e adevărata experienţă a libertăţii: să ai lucrul cel mai important din lume, fără a-l poseda si mai ales sa il ai pe acel “cineva” pe care ti-l doresti.

         

Leave a Reply

