Mai fericita!

Dragul meu cineva,

         E o toamna nebun de frumoasa in Cluj.

         E o toamna  scaldata in soare…pentru mine e o toamna a povestilor.

         Frunzele care nu cad, oricat de puternic ar fi vantul imi aduc aminte de clipele, oamenii, care nu se uita chiar daca uitarea e o lege a firii.

        Toamna e ca o datorie fata de tine. E o multime de zile minunate. Toamna uitam de griji, responsabilitati si de tristeti. Toamna, eu ma intreb daca din cand in cand persoanele din viata mea se gandesc inapoi. Ma intreb daca sunt momente in care isi amintesti vreun gest, vreo privire, vreun cuvant, vreo mangaiere, vreun vis, orice. Ma intreb daca in acel moment li se face dor, sau din contra, zambesc. Ma intreb daca se intreaba vreodata “ce ar fi fost daca?”.Ce ar fi fost daca am fi fost mai maturi, mai intelegatori, mai puternici? Ce ar fi fost daca in loc sa alegem calea cea mai usoara si sa fugim, sa ne ascundem in spatele unor pretexte penibile, am fi luptat pentru mai mult?? Sau ce ar fi fost daca ne cunosteam mai devreme, in alte imprejurari..sau, sau,sau… Toamna, eu ma intreb multe si chiar daca nu primesc raspunsuri, ma multumesc cu plimbarile infinite prin parc, cu nostalgiile din aer, cu dorurile ne-ntelese si cu emotiile nejustificate din suflet.

        Dragul meu cineva, zilele insorite de toamna te cheama la ele.  Plimbă-te, înconjoară-te de oameni dragi, cântă, dansează, râzi în hohote, joacă-te, citeşte, bucură-ţi sufletul!  Nu rata o zi care te poate îmbogăţi cu emoţii frumoase şi cu amintiri preţioase! Toamna eşti dator să te iubeşti, să iubeşti oamenii şi viaţa!

Image

Image

Image

Image

ImageImage

Image

4 thoughts on “Mai fericita!

Leave a Reply

