Ochi frumosi…mii de sentimente

Dragul meu cineva,

         Toata lumea imi spune ca am niste ochi minunati, speciali si niciodata nu am crezut ca e adevarat. Pana intr-o zi cand am adresat o simpla intrebare care a sunat cam asa..

       -Câte lucruri ai văzut în ochii mei?

      – Singurul lucru ce m-a impresionat a fost irisul tău colorat, un verde puternic scaldat in nuante galbui. E singurul lucru frumos ce l-am văzut.

       – Doar atât???

      – Irisul a fost singurul lucru… în schimb am văzut multe sentimente, am văzut multă tristețe, dar și fericire… am văzut și multă iubire, dar și urme de ură… am văzut că ai iertat, dar și că ai regrete pentru că i-ai greșit cuiva… am văzut multe sentimente și multe gânduri ce-ți stăpânesc mintea…
        Dragul meu cineva…nu credeam ca ochii mei exprima atat de bine adevarul. Nu credeam ca oamenii isi pot da seama ce ascund cu adevarat. Uneori vrem să aflăm anumite lucruri, dar nu știm să întrebăm… Uneori răspunsurile stau în fața noastră, dar nu vrem să le vedem…

Image

One thought on “Ochi frumosi…mii de sentimente

Leave a Reply

