O alta “Eu”…

Dragul meu cineva,

Image

           Poate ca unele lucruri pe care le dorim , nu le putem avea. Dar ceea ce avem noi de oferit, de ce le mai pastram ?

 Noi, fetele, pastram totul ca si cum ar fi  o cutie magica inchisa cu lacat, pastram vise, amintiri…care dupa un timp se transforma in iluzii, sperante.

         Dragul meu cineva, incep sa descopar ca o femeie iubeste des, dar de putine ori pana la capat. O femeie iubeste atentia, momentul si povestile de dragoste echivalente cu scenele din filme . Iubeste privirile barbatilor din jurul ei . Iubeste barbatul care-i ofera siguranta . Iubeste atingerile fragile si sarutarile fierbinti. 

      Astazi nu iti mai vorbeste studenta de la litere, care e zapacita pana peste cap cu viata de la Cluj. Azi iti vorbeste femeia care incepe sa se maturizeze, care a inteles ca visele sunt doar pentru pustoaice si aceasta femeie o sa lupte pentru ceea ce isi doreste, o sa invete, o sa gandeasca de 10 ori inainte sa faca ceva. Astazi aceasta femeie spera ca un anumit “El” va simti ce nu a simtit pana acum, va cunoaste oameni cu un punct diferit de vedere ( adica eu ), va incerca sa lase trecutul in urma, va uita, va invata sa traiasca o viata de care sa fie mandru, nu ii va fi frica sa iubeasca si mai ales o va lua de la capat.

      Dragul meu cineva, in calitate de femeie in devenire iti multumesc ca esti prietenul meu “imaginar”. Am nevoie de tine. Si probabil orice om ar avea nevoie de un astfel de prieten, care sa stie sa asculte, fara sa judece, fara sa emita pareri si fara sa tradeze secretele incuviintate. Tu esti secretul meu frumos, un om in care gasesc si mama si tata, un prieten, un suflet cald. 

     La revedere dragul meu cineva, la revedere. Si nu uita o femeie inteligenta nu renunta, ci asteapta!

               Cu drag,

               O femeie in devenire

 

7 thoughts on “O alta “Eu”…

  1. Ai toate atributele pentru a deveni o femeie minunată. De aceea nu am nici cea mai mică îndoială că devenirea ta se va împlini frumos, mai devreme sau mai târziu. Aș vrea totuși să mă asigur că aici, grăbirea, nerăbdarea, nu sunt binevenite. Toate la timpul lor.

  2. Foarte frumos si sensibil, ca intotdeauna! Un singur sfat imi permit sa-ti dau ca de la o femeie trecuta demult de prima tinerete, cu destula experienta de viata, catre “o femeie in devenire”: ai grija, draga mea, sa nu astepti prea mult, pt. ca timpul nu iarta nimic…el doar se scurge inainte!🙂

  3. Eu vreau să-ți spun că m-aș plasa la mijlocul celor două sfaturi anterioare și ți-aș spune că e bine să aștepți, dar nu prea mult și, mai ales, când prinzi ocazia, accelerează și profită. Viața e ca o cursă de maraton.

  4. Peste 5 ani o sa ajungi iar la aceeasi concluzie, peste inca 5 la fel, apoi o sa te feresti sa mai ajungi la concluzii. O sa iei viata ca pe un platou la o petrecere. Manaci ce iti place si astepti cu increderea ca mai urmeaza ceva. Inca astept si eu sa vad cat mai merge asta cu mai urmeaza, pentru ca vad in jur ca pentru unii nu mai urmeaza.

Leave a Reply

